Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z wejściem mini jack/ze słuchawkami [iphone 5s]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 brad

brad
  • 98 postów

Napisano 05 grudnia 2016 - 18:41

Witam, kilka dni temu kupiłem 5s i przy pierwszym włożeniu słuchawek (poza wątpliwej jakości kablem i wtyczką) zdziwiło mnie że nie załapały jakby od razu, po wetknięciu przez chwilę dźwięk był zniekształcony i jak je docisnąłem to było ok.

Potem kilka razy bez zarzutu, natomiast dzisiaj gdy je podłączyłem to dźwięk był zniekształcony (tak jakby nie był kabel do końca wetknięty, a był bo dociskałem i próbowałem kilka razy). Teraz gdy spróbowałem to już było normalnie.

Ktoś miał podobny problem? To wina słuchawek czy raczej wejścia? Zastanawiam się co zrobić, bo na gwarancję nie widzi mi się oddawać, raz że nie na ręke mi rozstawać się z telefonem na 2 tygodnie pewnie, a dwa - słyszałem, że jeśli wymieniają model na nowy to jest to refurbished. Gdybym reklamował półroczny telefon to nie mam nic przeciwko refurbished, a nawet bym to uznał za plus, natomiast świeżego nie chcę zamieniać na refurba, wiem że to dużo nie zmienia i pewnie nawet refurbished mają mniejszą szanse na bycie wadliwym egzemplarzem niż te nówki, ale... no po prostu ma być nowy, za taki zapłaciłem. Doradźcie co zrobić i gdzie się reklamuje w razie czego,tam gdzie kupowałem? Czy są jakieś serwisy?



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 grudnia 2016 - 19:11

Podpowiem Ci, że można łatwo sprawdzić czy to wina słuchawek czy telefonu - można podłączyć inne słuchawki. Nie wpadłeś na to?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 brad

brad
  • 98 postów

Napisano 05 grudnia 2016 - 19:22

Podpowiem Ci, że można łatwo sprawdzić czy to wina słuchawek czy telefonu - można podłączyć inne słuchawki. Nie wpadłeś na to?

Wpadłem, tak samo jak i wpadłem na to, że prawdopodobnie ktoś mi to wytknie ironicznym tonem, niestety nie mam obecnie drugich słuchawek w mieszkaniu jak i czasu na wycieczki dzisiaj.

Przy okazji, wie ktoś jak wygląda sprawa gdy zepsute są własnie słuchawki? Mam nadzieję, że wymieniają to bez konieczności pozostawiania telefonu w niewiadomym celu? Bo z różnymi paradoksami się spotkałem przy reklamowaniu produktów różnych firm.



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 grudnia 2016 - 19:48

Ale to czekaj... Ty podłączasz oryginalne słuchawki od tego iPhona z kompletu? Jeśli mamy być poważni to odpowiem, że złącze słuchawkowe w iPhonie 5S praktycznie się nie psuje, nie słyszałem żeby kiedykolwiek w nowym było uszkodzone. Tak samo ze słuchawkami, wbrew pozorom oryginalne są dobrze wykonane, zarówno przewód jak i wtyczka. Trzeba dosyć mocno wciskać wtyczkę do gniazda w telefonie, musi charakterystycznie zaskoczyć, musi być wyczuwalny klik, bo jak się włoży zbyt słabo to są zniekształcenia, albo gra jakby w mono.

Pytanie gdzie kupiłeś tego iPhona? Bo dziś nowe 5S to tylko u operatorów albo w sklepach typu X-KOM. Na Allegro pełno chińskich składaków udających nowe.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 brad

brad
  • 98 postów

Napisano 05 grudnia 2016 - 20:04

Ale to czekaj... Ty podłączasz oryginalne słuchawki od tego iPhona z kompletu? Jeśli mamy być poważni to odpowiem, że złącze słuchawkowe w iPhonie 5S praktycznie się nie psuje, nie słyszałem żeby kiedykolwiek w nowym było uszkodzone. Tak samo ze słuchawkami, wbrew pozorom oryginalne są dobrze wykonane, zarówno przewód jak i wtyczka. Trzeba dosyć mocno wciskać wtyczkę do gniazda w telefonie, musi charakterystycznie zaskoczyć, musi być wyczuwalny klik, bo jak się włoży zbyt słabo to są zniekształcenia, albo gra jakby w mono.

Pytanie gdzie kupiłeś tego iPhona? Bo dziś nowe 5S to tylko u operatorów albo w sklepach typu X-KOM. Na Allegro pełno chińskich składaków udających nowe.

Kupiłem w Saturnie, wszystko zafoliowane. Owszem jest wyczuwalny klik i zgadza  się,  gdy do końca się nie wetknie ich to gra w mono, własnie o tym mówię. Z tym, że dzisiaj wcisnąłem do końca definitywnie i nadal grało w mono, kilka prób i to samo, potem ustąpiło za którymś włożeniem.

Co do jakości, może rzeczywiście pozory, ale kabel grubości niteczki i ta wtyczka jakoś nie sprawiają wrażenie solidnych.



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 grudnia 2016 - 20:19

Z Saturna to na pewno wszystko nowe i oryginalne. Ja bym się nie przejmował i używał, gdyby problem się powtarzał to można sprawdzić na innych słuchawkach. Czasem w takich sytuacjach pomaga tak prosta czynność jak wyłączenie i włączenie telefonu, oprogramowanie czuwa też nad wykrywaniem podłączonych słuchawek, może coś się przywiesiło.


  • brad lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 brad

brad
  • 98 postów

Napisano 05 grudnia 2016 - 20:30

Z Saturna to na pewno wszystko nowe i oryginalne. Ja bym się nie przejmował i używał, gdyby problem się powtarzał to można sprawdzić na innych słuchawkach. Czasem w takich sytuacjach pomaga tak prosta czynność jak wyłączenie i włączenie telefonu, oprogramowanie czuwa też nad wykrywaniem podłączonych słuchawek, może coś się przywiesiło.

Tak też zrobie, dzięki. Wolałem zapytać tutaj, bo może więcej osób miało taki problem, albo to jakaś popularna wada modelu, ot przezorność.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych