
iPhone 7 plus gubi zasięg i wraca po chwilindo normy
#1
Napisano 29 listopada 2016 - 19:46
Kupiłem w Orange na przedłużenie umowy iPhone 7 plus. Na początku wszystko było OK, i nagle po jakimś msc od kupna uswiadczam dziwnych sytuacji. Siedzę na telefonie i po chwili tracę zasięg. Kropki spadają do minimum aż pojawi się brak sieci. Jest tak z 1 sęk i po chwili znowu łapie zasieg i wskakuje 3G bądź lte. Jest to dość uciążliwe bo co jakiś czas tracę zasieg i mnie rozłącza podczas czynności np grania. Ma może ktoś podobny problem ? Jest moze jakiś program którym mógłbym sprawdzić jak częste są te rozłączenia?, np czy tylko w jednym miejscu czy cały czas. Pytań dlatego ze narazie zaobserwowałem to w pracy i teraz nie wiem czy jest to działanie pieca w pracy czy coś się zepsuło. Pozdrawiam
#2
Napisano 29 listopada 2016 - 20:58
Użytkownik Giallorosso edytował ten post 29 listopada 2016 - 21:01
#3
Napisano 29 listopada 2016 - 21:49
Ja z takim samym problemem wysłałem dzisiaj 6s Plusa do Cortlandu. Powinni wymienić, zobaczymy. Sugerowałbym serwis.
#4
Napisano 29 listopada 2016 - 22:12
Ja na 7 mam dokladnie ten sam problem, ale myslalem ze to wina tego ze powaznie trace zasieg bo jestem w budynku. Dokladniej jak w pracy siedze a tam wiadomo zasieg ogolnie mam slabszy.
#5
Napisano 29 listopada 2016 - 22:21
#6
Napisano 29 listopada 2016 - 22:28
Miałem to samo dwa lata temu w 6. Wymienili na nowy po jednym dniu w Cortlandzie. To jakaś wada anteny. Jest zasięg, nagle pach, brak zasięgu, jakby restart anteny i zaraz wszystko w porządku. Nie dzwoń tylko od razu do serwisu i Ci wymienią.
Użytkownik m-graficzny edytował ten post 29 listopada 2016 - 22:30
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#7
Napisano 30 listopada 2016 - 00:12
#8
Napisano 01 grudnia 2016 - 13:01
Dostałem właśnie maila z Cortlandu. Wada produktu potwierdzona, iPhone zostanie wymieniony Tak więc, śmiało idź do serwisu.
#9
Napisano 01 grudnia 2016 - 13:30
Potwierdzam słowa kolegi wyżej. Sam reklamowałem telefon z tego powodu i obecny wymieniony model jest go pozbawiony. Cortland dał radę.
- MasterM lubi to
#10
Napisano 01 grudnia 2016 - 23:06
wymiana oczywiście na refuba? szkoda wymieniać tel niespełna 2 msc na refuba.
#11
Napisano 01 grudnia 2016 - 23:41
Jeżeli 2-miesięczny iPhone jest sprawny inaczej, to lepiej mieć sprawnego po wymianie niż niesprawnego przed.
- Giallorosso lubi to
Pomogłem ? - Lubię to
#12
Napisano 02 grudnia 2016 - 06:13
nawet nie odróżnisz tego odnowionego egzemplarza od tego, który wyjmowaleś z pudełka. Nie ma się co bać refurba.wymiana oczywiście na refuba? szkoda wymieniać tel niespełna 2 msc na refuba.
#13
Napisano 02 grudnia 2016 - 07:05
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#14
Napisano 02 grudnia 2016 - 08:16
Jedynie możesz jeszcze poczekać do końca gwarancji obecnego modelu Wtedy przy wymianie na refa, dostaniesz znowu 12 miesięcy
#15
Napisano 02 grudnia 2016 - 08:30
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#16
Napisano 02 grudnia 2016 - 08:43
Jeśli iP pochodził z PL dystrybucji, to dostanie 12.
- Giallorosso lubi to
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#17
Napisano 02 grudnia 2016 - 12:42
Kupił w Orange, więc śmiem twierdzić/zgadywać, że jest to iPhone z polskiej dystrybucji.
#18
Napisano 02 grudnia 2016 - 12:43

#19
Napisano 02 grudnia 2016 - 15:26
Cortland w 24 godziny zdiagnozował i wymienił mi 6s Plusa Chyba ich rekord. Najlepszy serwis Apple w Polsce.
#20
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:45
Cortland w 24 godziny zdiagnozował i wymienił mi 6s Plusa
Chyba ich rekord. Najlepszy serwis Apple w Polsce.
W którym serwisie byłeś ?
#21
Napisano 02 grudnia 2016 - 21:03
Zgłaszałem naprawę przez neta, telefon musiałem wysłać aż do Rzeszowa. Zawsze do Poznania szło. Może tamte serwisy są przeciążone.
#22
Napisano 12 grudnia 2016 - 17:36
Dostałem właśnie informacje, że usterka została potwierdzona i urządzenie zostanie wymienione zgodnie z warunkami napraw apple, oraz że gwarancja zostanie przedłużona zgodnie z warunkami gwarancyjnymi apple właściwym dla kraju nabycia sprzętu. Czyli krótko mówiąc dostane refuba z gwarancja na kolejne 12msc
- Giallorosso lubi to
#23
Napisano 23 grudnia 2016 - 22:45
Użytkownik MasterM edytował ten post 23 grudnia 2016 - 22:45
#24
Napisano 23 grudnia 2016 - 22:47
1 - 2msc mniej wiecej
#25
Napisano 24 stycznia 2020 - 10:24
Hej, sorry za odkop, ale co w sytuacji jeżeli iphone jest po gwarancji i zostal kupiony z drugiej reki?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych