Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Visual Voicemail w T-Mobile na kartę


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 29 November 2016 - 15:00

Czy ktoś używa? Jak włączyć? Wiąże się to z dodatkową opłatą?

Póki co mój iPhone po prostu dzwoni pod nr poczty głosowej. Wyzerowanie ustawień sieciowych nie pomaga.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#2 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 02 December 2016 - 13:34

Nikt?


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#3 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2064 posts
  • SkądRzym

Posted 02 December 2016 - 14:55

Jest coś takiego w T-Mobile: 

 

Poczta Głosowa Extra to:

  • Brak konieczności oddzwaniania na numer poczty głosowej w celu odsłuchania wiadomości - nagrane wiadomości są dostarczane bezpośrednio na telefon w formie nagrań audio.
  • Dowolność wyboru kolejności odsłuchiwania wiadomości - wystarczy wybrać wiadomość z listy;
  • Obsługa wszystkich funkcji poczty głosowej z telefonu, bez konieczności nawiązywania połączenia z innym numerem
  • Brak opłat za transfer danych i nagrań na terenie Polski;
  • Możliwość nagrania bezpośrednio w telefonie własnego powitania o długości do 60 sekund;
  • Skrzynka odbiorcza mieszcząca do 50 nagranych wiadomości
  • Menu w języku polskim.

Cena 2,39 miesięcznie


Edited by krzysztofsds, 02 December 2016 - 14:57.


#4 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 02 December 2016 - 15:42

No tak, iPhone w ofercie, a za podstawową funkcję trzeba dopłacić. Niedługo dobry zasięg będzie płatny. Tak czy inaczej, dzięki za odpowiedź - wszystko jasne.


  • MasterM likes this

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#5 qb4hkm

qb4hkm
  • 529 posts

Posted 06 December 2016 - 10:11

Już jest płatny, nie wiem jak w TM ale w pomarańczy jest usługa "extra zasięg" jak masz słaby w domu to można wypożyczyć femtocelę...



#6 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 06 December 2016 - 15:22

Dzwoniłem kilka razy do T-Mobile. Jak w każdej innej sieci za każdym razem otrzymałem sprzeczne informacje. Kto zatrudnia tych wszystkich gamoni do call-center? Przepraszam, ale krew człowieka zalewa - oni naprawdę nie mają pojęcia o czym mówią. Nieważne czy to T-Mobile, Orange czy inna sieć. Potrafią świetnie powtarzać korpo-bełkot, ale kiedy przyjdzie rozmawiać w oparciu o konkretną wiedzę, najchętniej by się rozłączyli, bo język puchnie im w ustach. Szkoda gadać. 


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#7 roth

roth
  • 109 posts

Posted 06 December 2016 - 16:38

Bo rotacja w takich call center jest jak na dworcu głównym w godzinach szczytu. Każdy co mądrzejszy ucieka dalej bo kto za 2000 wyżyje?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users