Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s, problemy z przyciskiem Home


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevee0524

Sevee0524
  • 15 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 listopada 2016 - 16:03

Witam wszystkich! Przeglądałem forum i natknąłem się na tematy, które są bardziej lub mniej podobne do mojego, lecz chciałbym prosić o odpowiedź w stricte mojej sprawie.

Kupiłem iPhone 6S w marcu tego roku, od tego momentu nie było z nim żadnych problemów - do czasu... Od jakichś trzech tygodni mój przycisk Home strajkuje. Raz na jakiś czas przycisk nie zadziała, czasami dźwięk "kliknięcia" przycisku jest bardzo głośny, oporny - zupełnie, jakby "coś" blokowało skok. Zazwyczaj tego typu problem pojawia się o poranku. Teoretycznie przycisk JESZCZE działa, aczkolwiek zaczynam się obawiać, iż jego dni są policzone. Porównałem przycisk z iP 6S znajomego i jego przycisk Home działa bez zarzutów, nie wydaje dziwnych dźwięków i wciska się go bardzo płynnie.

W związku z tym mam pytanie - czy tego typu wada (?) oznacza, że mogę oddać iPhona na gwarancję do salonu iSpot? Nie jestem w stanie dokładnie udokumentować tego problemu, dlatego obawiam się, że zostanę odesłany do domu z moim "staruszkiem".

 

Pozdrawiam,

Seweryn.



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 28 listopada 2016 - 16:16

Jak dla mnie każda tego typu wada zalicza się do tego aby oddać sprzęt do serwisu. Należy jednak pamiętać że serwis serwisowi nie równy. Nawet jeśli to autoryzowane serwisy. Ja do ispota bym nie oddawał. Ich renoma jest niska i nie raz można było przeczytać jak za wszelką cenę starali się odesłać delikwent z problemem do domu. Ja dla przykładu miałem problem ze słaba bateria. Seriws inny niż iSpot wymienił mi ją mimo że diagnostyka nic nie wykazała. Jak widać każdy ma inne podjęcie do klienta.
  • Piotr X lubi to

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 28 listopada 2016 - 16:18

Twój iphone nie jest wyjatkowy. Skoro natknąłeś się na podobne tematy, to już wiesz co i jak.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#4 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 28 listopada 2016 - 16:27

Udaj się do ispot na ul. Marszałkowską W-wa, tam jest serwis .....



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 listopada 2016 - 02:32

Witam wszystkich! Przeglądałem forum i natknąłem się na tematy, które są bardziej lub mniej podobne do mojego, lecz chciałbym prosić o odpowiedź w stricte mojej sprawie.

Kupiłem iPhone 6S w marcu tego roku, od tego momentu nie było z nim żadnych problemów - do czasu... Od jakichś trzech tygodni mój przycisk Home strajkuje. Raz na jakiś czas przycisk nie zadziała, czasami dźwięk "kliknięcia" przycisku jest bardzo głośny, oporny - zupełnie, jakby "coś" blokowało skok. Zazwyczaj tego typu problem pojawia się o poranku. Teoretycznie przycisk JESZCZE działa, aczkolwiek zaczynam się obawiać, iż jego dni są policzone. Porównałem przycisk z iP 6S znajomego i jego przycisk Home działa bez zarzutów, nie wydaje dziwnych dźwięków i wciska się go bardzo płynnie.

W związku z tym mam pytanie - czy tego typu wada (?) oznacza, że mogę oddać iPhona na gwarancję do salonu iSpot? Nie jestem w stanie dokładnie udokumentować tego problemu, dlatego obawiam się, że zostanę odesłany do domu z moim "staruszkiem".

 

Pozdrawiam,

Seweryn.

Było: http://myapple.pl/fo...2#entry2058853


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 MickeyM

MickeyM
  • 35 postów
  • SkądNisko

Napisano 30 listopada 2016 - 09:43

Witam wszystkich! Przeglądałem forum i natknąłem się na tematy, które są bardziej lub mniej podobne do mojego, lecz chciałbym prosić o odpowiedź w stricte mojej sprawie.

Kupiłem iPhone 6S w marcu tego roku, od tego momentu nie było z nim żadnych problemów - do czasu... Od jakichś trzech tygodni mój przycisk Home strajkuje. Raz na jakiś czas przycisk nie zadziała, czasami dźwięk "kliknięcia" przycisku jest bardzo głośny, oporny - zupełnie, jakby "coś" blokowało skok. Zazwyczaj tego typu problem pojawia się o poranku. Teoretycznie przycisk JESZCZE działa, aczkolwiek zaczynam się obawiać, iż jego dni są policzone. Porównałem przycisk z iP 6S znajomego i jego przycisk Home działa bez zarzutów, nie wydaje dziwnych dźwięków i wciska się go bardzo płynnie.

W związku z tym mam pytanie - czy tego typu wada (?) oznacza, że mogę oddać iPhona na gwarancję do salonu iSpot? Nie jestem w stanie dokładnie udokumentować tego problemu, dlatego obawiam się, że zostanę odesłany do domu z moim "staruszkiem".

 

Pozdrawiam,

Seweryn.

Miałem podobnie latem. Pomogło czyszczenie patyczkiem kosmetycznym zwilżonym spirytusem.



#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 listopada 2016 - 20:20

 

Miałem podobnie latem. Pomogło czyszczenie patyczkiem kosmetycznym zwilżonym spirytusem.

Dokładnie ten sposób polecali forumowicze


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych