Witam wszystkich! Przeglądałem forum i natknąłem się na tematy, które są bardziej lub mniej podobne do mojego, lecz chciałbym prosić o odpowiedź w stricte mojej sprawie.
Kupiłem iPhone 6S w marcu tego roku, od tego momentu nie było z nim żadnych problemów - do czasu... Od jakichś trzech tygodni mój przycisk Home strajkuje. Raz na jakiś czas przycisk nie zadziała, czasami dźwięk "kliknięcia" przycisku jest bardzo głośny, oporny - zupełnie, jakby "coś" blokowało skok. Zazwyczaj tego typu problem pojawia się o poranku. Teoretycznie przycisk JESZCZE działa, aczkolwiek zaczynam się obawiać, iż jego dni są policzone. Porównałem przycisk z iP 6S znajomego i jego przycisk Home działa bez zarzutów, nie wydaje dziwnych dźwięków i wciska się go bardzo płynnie.
W związku z tym mam pytanie - czy tego typu wada (?) oznacza, że mogę oddać iPhona na gwarancję do salonu iSpot? Nie jestem w stanie dokładnie udokumentować tego problemu, dlatego obawiam się, że zostanę odesłany do domu z moim "staruszkiem".
Pozdrawiam,
Seweryn.