Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Reklamacja iSpot


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 cashis

cashis
  • 87 posts
  • SkądWrocław, PL

Posted 26 November 2016 - 23:43

Witam, 

 

Byłem dziś w sklepie iSpot Wrocław Galeria Dominikańska, niestety nie była to miła wizyta. Mój iPhone 6s od jakiegoś czasu przestał wibrować, nie pomagało ani czyszczenie ani inne magiczne sztuczki, jako że zostało mu kilka dni gwarancji postanowiłem go oddać na reklamacje. W sklepie wszyscy byli mili do momentu aż nie powiedziałem, że chce reklamować telefon. iP posiadal lekkie szczerbienie na szkle w dolnym rogu od upadku w pokrowcu, jednak po za tym był praktycznie bez żadnej skazy, co więcej szczerbienie było ledwo odczuwalne pod palcem. Pracownik iSpot stwierdził, że nie przyjmie mojej reklamacji, chyba że naprawie telefon w autoryzowanym serwisie (jak przekalkulował najpierw trzeba zapłacić 700zł za wymianę ekranu), a potem dopiero oddać na gwarancje gdyż telefon stracił gwarancje wraz z powstaniem MECHANICZNEGO uszkodzenia, pracownik zarzekał się, że w regulaminie apple jest taki zapis, niestety nie mógł go znaleźć, po długich negocjacjach przyjął telefon, choć na początku twierdził, że on może rozpatrzyć sprawę negatywnie od razu na miejscu. Z czystej ciekawości chciałbym się dowiedzieć od kiedy to nie chcą przyjmować reklamacji jeśli telefon jest lekko obity (mój ip 5 i 5s lądowały w serwisie kilka razy ze szczerbieniami, odpryskami lakieru itd, nigdy nie było problemów z przyjęciem reklamacji). Mieliście podobne sytuacje? Jak się skończyły ? 

 

EDIT - dodam, że wibracja przestała działać jeszcze przed upadkiem jednak nie miałem czasu oddać telefonu na 2 tyg, szczególnie że nie mam zastępstwa. 


Edited by cashis, 26 November 2016 - 23:44.


#2 North

North
  • 1336 posts

Posted 26 November 2016 - 23:54

Problem jest taki, że zaczną go naprawiać, a potem okaże się, że nie można go już z powrotem złożyć przez uszkodzony ekran. Tak więc generalnie mieli rację. Możesz jeszcze wrzucić fotkę tego ekranu, żeby zobaczyć jak wygląda.



#3 cashis

cashis
  • 87 posts
  • SkądWrocław, PL

Posted 27 November 2016 - 00:03

Problem jest taki, że zaczną go naprawiać, a potem okaże się, że nie można go już z powrotem złożyć przez uszkodzony ekran. Tak więc generalnie mieli rację. Możesz jeszcze wrzucić fotkę tego ekranu, żeby zobaczyć jak wygląda.

 

Tak jak napisałem, nie mam zastępstwa więc nie miałem jak zrobić, ale z tego co widziałem, facet sprawdzał czy telefon ma wszystkie wymiary dobre (pod każdym kątem go sprawdzał), zresztą to nie było pęknięcie tylko ukruszony, uszczerbiony kawałek szkła wielkość max dwóch milimetrów. Dzięki za odpowiedź. 



#4 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 28 November 2016 - 00:09

Idąc do sprzedawcy (bo nie poszedłeś do serwisu tylko do salonu) trzeba było składać reklamację z rękojmi.

Jak telefon kupiłeś w iSpot i reklamujesz w iSpot to korzystaj z oferty na bezpłatny telefon zastępczy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 Piotr X

Piotr X
  • 123 posts
  • SkądGdynia

Posted 28 November 2016 - 00:23

Witam, 

 

Byłem dziś w sklepie iSpot Wrocław Galeria Dominikańska, niestety nie była to miła wizyta. Mój iPhone 6s od jakiegoś czasu przestał wibrować, nie pomagało ani czyszczenie ani inne magiczne sztuczki, jako że zostało mu kilka dni gwarancji postanowiłem go oddać na reklamacje. W sklepie wszyscy byli mili do momentu aż nie powiedziałem, że chce reklamować telefon. iP posiadal lekkie szczerbienie na szkle w dolnym rogu od upadku w pokrowcu, jednak po za tym był praktycznie bez żadnej skazy, co więcej szczerbienie było ledwo odczuwalne pod palcem. Pracownik iSpot stwierdził, że nie przyjmie mojej reklamacji, chyba że naprawie telefon w autoryzowanym serwisie (jak przekalkulował najpierw trzeba zapłacić 700zł za wymianę ekranu), a potem dopiero oddać na gwarancje gdyż telefon stracił gwarancje wraz z powstaniem MECHANICZNEGO uszkodzenia, pracownik zarzekał się, że w regulaminie apple jest taki zapis, niestety nie mógł go znaleźć, po długich negocjacjach przyjął telefon, choć na początku twierdził, że on może rozpatrzyć sprawę negatywnie od razu na miejscu. Z czystej ciekawości chciałbym się dowiedzieć od kiedy to nie chcą przyjmować reklamacji jeśli telefon jest lekko obity (mój ip 5 i 5s lądowały w serwisie kilka razy ze szczerbieniami, odpryskami lakieru itd, nigdy nie było problemów z przyjęciem reklamacji). Mieliście podobne sytuacje? Jak się skończyły ? 

 

EDIT - dodam, że wibracja przestała działać jeszcze przed upadkiem jednak nie miałem czasu oddać telefonu na 2 tyg, szczególnie że nie mam zastępstwa. 

 

Dziwne to zwyczaje... We Wrocławiu masz serwis Cortland, skorzystałem z ich usług dwa czy trzy razy w Gdańsku i za każdym razem reklamacja przyjmowana bez zająknięcia (chociaż raz odrzucona ale z mojej winy). Także proponowalbym Ci uderzyć tam.


Edited by Piotr X, 28 November 2016 - 00:24.


#6 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 28 November 2016 - 00:43

Jak napisał kilka dni temu jeden z forumowiczów:

… Ale we Wrocławiu w Cortlandu serwisant jest na urlopie i wysyłają wszystko do Poznania, 14 dni czekania  :( Nie mogę zostać tyle bez komputera, to moje źródło zarobku.

 

 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#7 Piotr X

Piotr X
  • 123 posts
  • SkądGdynia

Posted 28 November 2016 - 00:45

Jak napisał kilka dni temu jeden z forumowiczów:

 

Odpocząć każdy kiedyś musi.



#8 franelo

franelo
  • 154 posts
  • SkądKalisz

Posted 28 November 2016 - 00:49

Skoro masz odprysk to niestety masz marne szanse na darmową naprawę w ramach gwarancji. Jest uszkodzenie mechaniczne w postaci tego odprysku to już raczej nigdzie Ci go nie przyjmą. Chyba, że odpłatnie wymienisz najpierw ekran (tak, jak Ci to powiedzieli tam).



#9 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 posts
  • SkądWarszawa

Posted 28 November 2016 - 00:53

Skoro masz odprysk to niestety masz marne szanse na darmową naprawę w ramach gwarancji. Jest uszkodzenie mechaniczne w postaci tego odprysku to już raczej nigdzie Ci go nie przyjmą. Chyba, że odpłatnie wymienisz najpierw ekran (tak, jak Ci to powiedzieli tam).

 

to zależy jak duże jest uszkodzenie i to ocenia serwisant spec zazwyczaj


Edited by Damien Karras, 28 November 2016 - 00:53.

Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#10 Piotr X

Piotr X
  • 123 posts
  • SkądGdynia

Posted 28 November 2016 - 01:39

Kiedyś reklamowałem w Saturnie niedziałające płyty DVD, 3 czy 4 z rzędu z pudełka były nieczytelne. W Saturnie przyjęli moją reklamację całkowicie bez problemu chociaż nastawiałem się, że odprawią mnie z kwitem, ale tak się nie stało. Uprzejmość i chęć pomocy jest widać niezależna od problemu.

 

Inna sprawa to jak mocne jest uszkodzenie - tak jak wspominałem kiedyś miałem odrzuconą reklamację, przez uszkodzenie telefonu bo było wgniecenie na obudowie przez upadek które objęło obudowę i ukruszyło ekran.



#11 cashis

cashis
  • 87 posts
  • SkądWrocław, PL

Posted 28 November 2016 - 12:06

Dzięki za odpowiedzi, dam znać jak przyjdzie telefon z powrotem, szkoda że zapewne w kraju gdzie nie mają klienta za gówno dałoby się coś zdziałać albo zaoszczędzić nerwów przy oddawaniu telefonu. 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users