Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Logowanie do iCloud z pozycji telefonu po zmianie hasła


Najlepsza odpowiedź qubap17 , 25 listopada 2016 - 16:29

Nie działało uwoerzytelnianie dwupoziomowe. Po podłączeniu się pod wifi od razu wyskoczło okienko do wprowadzenia kodu. Problem rozwiązany. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 qubap17

qubap17
  • 3 postów

Napisano 25 listopada 2016 - 13:48

Mam problem z zalogowaniem się na telefonie do iCloud po zmianie hasła.

Po wejściu w ustawienia iCloud wyskakuje komunikat:

1. Weryfikacja Apple ID - podaj hasło dla w ustawieniach,

2. Hasło dla ..... wymaga uaktualnienia, wpisuję hasło,

3. Błąd weryfikacji - wystąpił problem podczas łączenia się z serwerem,

4. Błąd weryfikacji - wystąpił nieznany błąd.

 

Logowanie działa prawidłowo przez strone iCloud.com

 

Tel. informuje, że imessage nie będzie działać a działa. W ustawieniach iCloud mam informację szczegóły konta niedostępne.

 

Czy restore coś pomoże czy najpierw wsparcie?

Zalogowanie się do innego konta w ustawienia itunes i app store działa prawidłowo natomiast do swojego dostaję cały czas taki komunikat jak powyżej.



#2 qubap17

qubap17
  • 3 postów

Napisano 25 listopada 2016 - 16:29   Najlepsza odpowiedź

Nie działało uwoerzytelnianie dwupoziomowe. Po podłączeniu się pod wifi od razu wyskoczło okienko do wprowadzenia kodu. Problem rozwiązany.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych