Hej, 3 dni temu nabyłem nowego iPhona 6s 64GB z salonu Play, niestety od samego początku mam problemy z internetem i połączeniami.
1. prawie w ogóle nie znajduje mi sieci LTE, cały czas jest 3G albo nawet Edge.
2. na sieci 3G prędkość internetu jest bardzo słaba i np facebook albo instagram pokazują brak połączenia z internetem (na wifi wszystko działa)
3. w trakcie połączeń głosowych iPhone nagle ucina rozmowę, jest cisza po czym wyskakuje że połączenie nie udane
4. smsy (np aktywacyjne z banku które przychodziły w sekundę) przychodzą z opóźnieniem 2-4 minut
Co do tej pory zrobiłem?
• byłem w salonie PLAY gdzie polecono mi wyzerować ustawienia sieci danych komórkowych - nie pomogło
• odtworzyłem iPhona z domyślnymi ustawieniami - nie pomogło
Dodam tylko że kartę sim przełożyłem z iPhona 5s gdzie wszystko śmigało jak należy i sieć LTE na terenie Krakowa łapała wszędzie.
Co to może być? Czy to kwestia konfiguracji czy jednak problem sprzętowy? A może kwestia karty sim?
iOS 10.1.1
z góry dziękuję za wszelką pomoc