Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s problem z LTE i generalnie z siecią komórkową w PLAY


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 lopski

lopski
  • 530 postów
  • SkądCrack-off

Napisano 24 listopada 2016 - 11:14

Hej, 3 dni temu nabyłem nowego iPhona 6s 64GB z salonu Play, niestety od samego początku mam problemy z internetem i połączeniami.

 

1. prawie w ogóle nie znajduje mi sieci LTE, cały czas jest 3G albo nawet Edge.

2. na sieci 3G prędkość internetu jest bardzo słaba i np facebook albo instagram pokazują brak połączenia z internetem (na wifi wszystko działa)

3. w trakcie połączeń głosowych iPhone nagle ucina rozmowę, jest cisza po czym wyskakuje że połączenie nie udane

4. smsy (np aktywacyjne z banku które przychodziły w sekundę) przychodzą z opóźnieniem 2-4 minut

 

Co do tej pory zrobiłem?

• byłem w salonie PLAY gdzie polecono mi wyzerować ustawienia sieci danych komórkowych - nie pomogło

• odtworzyłem iPhona z domyślnymi ustawieniami - nie pomogło

Dodam tylko że kartę sim przełożyłem z iPhona 5s gdzie wszystko śmigało jak należy i sieć LTE na terenie Krakowa łapała wszędzie.

Co to może być? Czy to kwestia konfiguracji czy jednak problem sprzętowy? A może kwestia karty sim?

 

iOS 10.1.1

 

z góry dziękuję za wszelką pomoc


RAGGA IZ THE VIBE, JUNGLE IZ THE MOVE

#2 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 listopada 2016 - 17:20

Wymień kartę SIM. Jeśli nie pomoże, serwis.


<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#3 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 24 listopada 2016 - 17:35

Pamiętaj, że w Play LTE jest dostępny TYLKO na nadajnikach Play, wejdź w ustawienia, operator, wyłącz automatycznie, zaznacz ręcznie Play i zobaczysz, że osiągniesz LTE, a jak nie serwis.



#4 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 listopada 2016 - 17:55

Pamiętaj, że w Play LTE jest dostępny TYLKO na nadajnikach Play, wejdź w ustawienia, operator, wyłącz automatycznie, zaznacz ręcznie Play i zobaczysz, że osiągniesz LTE, a jak nie serwis.

przecież mówi, że na 5s śmigało...
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#5 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 24 listopada 2016 - 18:02

Być może miał ręcznie zaznaczony Play w 5s, więc wymiana karty może nic nie dać, skoro śmigało....



#6 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 24 listopada 2016 - 23:29

No nie wiem, ja mam często lte w iphone 6 przy przekaźniku z t-mobile (w nawiasie) :)



#7 lopski

lopski
  • 530 postów
  • SkądCrack-off

Napisano 25 listopada 2016 - 13:24

Karta wymieniona, ustawienia operatora zaktualizowane

nic nie pomogło

ręczne ustawianie operatora też nie.

 

próbowałem z kartami z innych telefonów, tez sieci nie znajduje

dziwne jest tylko to że czasami łapie i wszystko działa a za parę chwil znowu problem. 

połączenia czasami można wykonywać a czasami nic nie działa.

 

jednak to chyba sprzęt


RAGGA IZ THE VIBE, JUNGLE IZ THE MOVE

#8 Michalina Atraszkiewicz

Michalina Atraszkiewicz
  • 2 postów

Napisano 07 września 2018 - 08:26

Hej! Udało się rozwiązać problem?

W tym momencie mam identyczny, ta sama sieć, ten sam telefon.

Z tym, że telefon ma 2,5 roku a problem wystąpił relatywnie niedawno - ok.5 miesięcy temu.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych