Witam, dzisiaj wykonałem aktualizację oprogramowania Maca. Po zainstalowaniu aktualizacji podczas uruchamiania Maca iCloud kazał się zalogować i podpowiedział, że warto skorzystać z iCloud Drive. Potwierdziłem, dane się przeniosły ale......... obecnie w folderach nie mam już plików Numbers itp. Pozostały w nich tylko pliki w formacie pdf. Jak wejdę w Finder to w ulubionych mam wszystkie swoje pliki, ale skumulowane łącznie w jednym folderze (Uubione). Problem w tym, że miałem wszystko poukładane w folderach: wyliczenia firmowe itp. iW jaki sposób mogę cofnąć wszystko do stanu sprzed przesłania do iCloud Drive i jak mogę wyłączyć to ustrojstwo? posiadam Time Capsule i nie potrzebuję iCloud Drive. Proszę o pomoc bo obecnie mam wielki problem z przywróceniem wszystkiego do stanu pierwotnego. :/
Po uruchomieniu iCloud Drive na Macu mam tylko foldery ?
Started by
wojtek1303
, 23 Nov 2016 01:03
No replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users