Ok ludzie nie wiem czemu jak zapytałem się co się dzieje z gwarancja to się zastanawiacie czy ją mam zamiast poinformować co się dzieje jak wymienię dysk??? Gwarancje mam. Sprzęt ma niecały miesiąc i jest na gwarancji.
Więc ponawiam pytanie co Apple na to że komputer ma wymieniony dysk???
Apple nic na to, serwis nie zwraca na to uwagi, a jak bardzo będziesz chciał to można zamontować stary dysk. Poza tym Mac Mini się nie psuje, więc jest mała szansa, że w ogóle trzeba będzie z gwarancji skorzystać.
Wymiana dysku nie jest trudna ale trzeba mieć do tego wkrętak TR6, a takiego nie ma ogólnie w sklepach i żaden byle jaki serwis też go nie ma.
Starego dysku oczywiście się nie klonuje na SSD tylko trzeba zainstalować system na nowo, a potem ewentualnie zrobić migrację danych z HDD.
Jeśli jesteś z Krakowa albo chce Ci się go przesyłać to możesz go dostarczyć do nas i zrobimy wszystko jak należy.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91