Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ładowanie iPhone 6S i ekran dotykowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 pzodrowiony

pzodrowiony
  • 5 postów

Napisano 18 listopada 2016 - 16:20

Witam, mam problem z iPhonem 6S. Podczas podłączenia do ładowarki, jakby szwankuje mu dotyk oraz Touch ID. Zauważyłem, że jak trzymam go w ręce, wszystko działa jak należy, tylko skaner palca jest troszkę wolniejszy, ale gdy odkładam go na stół i próbuję coś klikać palcem to masakra, 3D Touch prawie nie działa, zamiast klikać odpowiednią ikonę klika niżej. Bez podłączonej ładowarki wszystko działa jak należy - posiadam oryginalną ładowarkę i oryginalny kabel lightning - to nie wina tych akcesoriów, ponieważ w Battery Case również występuje ten problem. System to iOS 10.1.1 najnowszy build. Telefon ma jeszcze rok gwarancji w Media Markt, co radzicie w tej sprawie?



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 listopada 2016 - 16:34

Oddać do Media Markt skoro udzielili Ci jakiejś gwarancji.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 pzodrowiony

pzodrowiony
  • 5 postów

Napisano 18 listopada 2016 - 16:39

Z tego co wiem to przysługuje mi prawo naprawy/zwrotu/wymiany z tytułu rękojmi w okresie dwóch lat od daty sprzedaży bo w sumie gwarancja producenta skończyła się w tym roku w październiku. Wysyłając do nich powołać się na rękojme i odpowiednie ustawy?



#4 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 18 listopada 2016 - 16:40

No to zdecyduj sie czy mowisz o gwarancji czy rekojmi. Podstawy prawnej nie musisz podawac tylko napisz, ze na podstawie rekojmi.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#5 pzodrowiony

pzodrowiony
  • 5 postów

Napisano 18 listopada 2016 - 16:43

Teraz doczytałem na stronie Media Marktu, że udzielają 12 miesiący gwarancji producenta, dlatego też wspomniałem o rękojmi, ponieważ gwarancja od Apple mnie już nie obowiązuje.



#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 listopada 2016 - 17:06

To skorzystaj z rękojmi, choć po roku będzie to ciężkie...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 pzodrowiony

pzodrowiony
  • 5 postów

Napisano 18 listopada 2016 - 17:34

A pomijając rękojme i gwarancje - jak myślicie, co może być tego przyczyną?


Podłączyłem teraz telefon z ciekawości do komputera - ładuje się i problemu nie ma - zamieniam komputer na ładowarkę i znowu mu odwala. Czy to wszystko może być wina umierającej ładowaki? (Oraz felernego battery case'a)



#8 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 18 listopada 2016 - 17:38

Zamień ładowarki na poczatek

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#9 pzodrowiony

pzodrowiony
  • 5 postów

Napisano 18 listopada 2016 - 17:40

Drugiej oryginalnej nie mam, a do nieoryginalnej nie podłącze bo nie chce sobie telefonu załatwić.


Ale wydaje mi się, że to właśnie ona jest źródłem problemów



#10 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 listopada 2016 - 18:03

Na 99% uszkodzona ładowarka lub przewód. Ten pozostały 1% to uszkodzenie płyty głównej.

Widziałem ładowarki które powodowały dokładnie taki problem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#11 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 18 listopada 2016 - 18:31

Sam tak miałem w starej 5. Po wymianie zestawi wszystko ustało.

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#12 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 listopada 2016 - 18:36

Dlatego trzeba sprawdzić z innym przewodem i inną ładowarką.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#13 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 18 listopada 2016 - 18:54

Dziwi trochę ze z smart case tez tak się dzieje ale w pierwszej kolejności kabel i ładowarka inna

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych