Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5S błąd -1 i 50 przy restore + cały czas wyświetlanie ,,szukam"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomek Pajor

Tomek Pajor
  • 3 postów

Napisano 17 listopada 2016 - 18:06

Witam

 

Mam problem. Pół roku temu telefon zaczął gubić zasięg i wyświetlać ciągle ,,szukam" lub ,,brak sieci" dodatkowo resety z bluescreenem. Telefon bodajże wtedy zaktualizowałem kilka razy i przez pół roku było ok, działał jak należy.

 

Sprawa się jednak ostatnio odświeżyła, cały czas ,,szukam" i się resetował. zrobiłem restore z telefonu ale nie mogłem aktywowac telefonu bo szukał sieci. Wgrałem więc iOS 10.1.1 i dwa dni było spokoju. Potem sprawa się powtórzyła, przez cały dzień wyświetlał ,,szukam"; przy próbie restore wywala błąd (-1) na jednym kompie a na drugim błąd nr 50. Błąd wywala jak pasek wgrywania oprogramowania jest na ok 55%.

 

Ktoś może coś doradzić?



#2 vaya

vaya
  • 176 postów

Napisano 18 listopada 2016 - 08:50

Baseband się sypie albo jego zasilanie.

Sam tego nie zrobisz.



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 listopada 2016 - 09:21

Dokładnie tak. A biorąc pod uwagę koszt naprawy to raczej nikt tego naprawiał nie będzie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 Tomek Pajor

Tomek Pajor
  • 3 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 11:44

Czyli potrzebny byłby reballing modułu baseband? Wiecie może gdzie robią takie rzeczy?

może lepiej kupić drugiego na częsci



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 listopada 2016 - 11:54

Nic Ci nie da reballing, bo układ jest uszkodzony. Czasem bywa to też wina zasilania układów basebandu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 Tomek Pajor

Tomek Pajor
  • 3 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 16:02

to chyba najlepszym wyjściem będzie znalezienie dawcy lub samej płyty głównej



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 listopada 2016 - 16:23

Musisz wymienić płytę.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 listopada 2016 - 08:14

Czyli potrzebny byłby reballing modułu baseband? Wiecie może gdzie robią takie rzeczy?

może lepiej kupić drugiego na częsci

 

Żeby się przekonać czy wina leży po stronie układu czy po stronie lutowania(kulki) można wygrzać układ.

Jeżeli ruszy to problem w lutowaniu.

Mimo wszystko mało kto to robi bo się nie opłaca, układ jest klejony, istnieje duża szansa uszkodzenia PCB.

 

Btw. miło zawitać w wasze progi, chwilę temu się zarejestrowałem :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych