Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s - głośnik działa jak przez mgłę, bardzo cicho


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 strus200

strus200
  • 9 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 12:37

Witam ponownie, zgodnie z wytycznymi admina zwracam się bardziej rzeczowo o pomoc w rozwiązaniu problemu z iphonem 6s. jak ktoś do mnie dzwoni to niemal w ogóle go nie słyszę. co ciekawe, jak przełączam na głośnomówiący to nie ma żadnego problemu, o co może chodzić i jak to sprawdzić żeby wiedzieć co dalej z tym robić. Poprzednio zwrrócił się z odp @Giallorosso i @Michał Drop, może teraz też pomożecie ale z jakimś większym konkretem?



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2016 - 12:40

Wymienić brudną siateczkę głośnika rozmów.


Użytkownik macsupport edytował ten post 07 listopada 2016 - 12:40

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Igor Dubaszenko

Igor Dubaszenko
  • 2 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 14:58

Ja widziłem, że wcześniej użytkownik dostał info od innego, że to wina siatki maskownicy zapchanej i że warto przedmuchać lub wymienić ją. Autor wątku to zrobił?



#4 strus200

strus200
  • 9 postów

Napisano 15 listopada 2016 - 03:31

czytałem to już wcześniej, ale to chyba nie najlepszy pomysł, żeby samemu przy tym grzebać. jest jakaś możliwość zrobienia tego bez utracenia gwarancji?



#5 Igor Dubaszenko

Igor Dubaszenko
  • 2 postów

Napisano 15 listopada 2016 - 10:19

to ty dopiero piszesz że masz telefon na gwarancji?! won do serwisu z tym a nie tyłek zawracasz



#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 listopada 2016 - 03:10

.... jest jakaś możliwość zrobienia tego bez utracenia gwarancji?

Możesz zlecić czyszczenie w autoryzowanym serwisie. Ale bądź przygotowany na to, że gwarancja nie obejmuje usuwania zabrudzeń i za czyszczenie prawdopodobnie będziesz musiał zapłacić.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#7 strus200

strus200
  • 9 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 22:08

jest gdzieś jakiś wykaz autoryzowanych serwisów?



#8 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 00:10

https://pl.lmgtfy.co...e serwisy apple tym razem pomagam :) ale to już się nazywa kalectwo..


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych