Witajcie,
w lipcu miałem wymieniany panel dotykowy w iDream Apple Premium Reseller ( niestety kontakt Iphona z chodnikiem) i wszystko działało ok.
Od kilku dni pojawia się dziwny problem, gdyż dotyk działa z dużym opóźnieniem albo wcale ( głównie w prawym dolnym rogu ).
Próbowałem już hard reset, wymazanie całej zawartości i przywrócenie z iCloud, a także wymazanie zawartości i skonfigurowanie jako całkiem nowego iPhone i nic nie zadziałało. Dalej problem po jakimś czasie się pojawia.
Niestety w iDream Apple Premium Reseller powiedzieli, że dają tylko 90 dni gwarancji i to już minęło i ewentualnie mogą coś zrobić odpłatnie.
Na infolinii Apple również mi powiedziano, że tylko odpłatna wymiana wchodzi w grę.
Telefon zakupiony na firmę w T-mobile w lipcu 2015r.
Macie jakiś pomysł jak można rozwiązać taką sytuację? Może rękojmia u sprzedawcy czyli T-mobile? Miał ktoś podobną sytuację?
Dzięki