Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S wyłącza się przy >20% baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 listopada 2016 - 23:59

Cześć,

Z 3-4 razy w ostatnich dwóch tygodniach spotkała mnie dziwna sytuacja. iPhone 6S wyłączał się będąc naładowanym, następnie pokazywał informację o podłączeniu do ładowania przez około 10min po czym znowu można było go używac aż do rozładowania telefonu. Miał ktoś podobny problem? Jutro w tej sprawie napiszę do serwisu, bo chyba warto wymienić go póki gwarancja jeszcze ważna

#2 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 10 listopada 2016 - 10:48

Było nie raz na forum, bateria. Serwis i gwarancja załatwi sprawe



#3 Delano90

Delano90
  • 434 postów
  • SkądW-wa

Napisano 10 listopada 2016 - 10:54

chyba już piąta lub szósta osoba zakłada taki temat. Jest jeden ogólny od dłuższego czasu otwarty i uzupełniany o nowe wnioski: http://myapple.pl/fo...-przy-30-40/


MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2


#4 cigslies

cigslies
  • 25 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 20:18

U mnie tak się dzieje od ok iOS 9.3, kontaktowałem się z Apple i dwa razy mnie zbyli twierdząc, że to wina iOSa i mam czekać na aktualizacje ale nie wiedzą kiedy wyjdzie ;) Wcześniej twierdzili, że 10.1 załatwi sprawę - teraz się okazuje, że nigdy takiej informacji nie mieli :)



#5 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 20:26

Oddaj do serwisu zanim skończy ci się gwarancja.

#6 iNdeed

iNdeed
  • 164 postów

Napisano 15 listopada 2016 - 18:55

Ja oddałem i zwrócili nie naprawiony plus opłata za serwis bez winy Apple... serwis iMad. Dzięki temu podjąłem decyzje o pożegnaniu firmy Apple.

Użytkownik iNdeed edytował ten post 15 listopada 2016 - 18:55


#7 jointpocket

jointpocket
  • 179 postów

Napisano 15 listopada 2016 - 20:17

Ile musiałeś zapłacić?W cortlandzie nic byś nie zapłacił.

#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 23 listopada 2016 - 00:35

Ja oddałem i zwrócili nie naprawiony plus opłata za serwis bez winy Apple... serwis iMad. Dzięki temu podjąłem decyzje o pożegnaniu firmy Apple.

http://myapple.pl/fo...diagnostykę/


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych