Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Iphone 6s - Status naprawy : Wysłane do Apple


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 jumpersky

jumpersky
  • 2 posts
  • SkądKlodnica, Katowice, Poland, Poland

Posted 04 November 2016 - 10:09

Cześć wszystkim,

 

Oddałem swojego iphonełe na gwarancję, bo przez ostatnie tygodnie działał jak słaby sony ericsson - przywieszał, wyświetlacz często nie ogarniał życia, tj.: przycinał, nie reagował na "slide", zrywał połączenia. Telefon był traktowany prawidłowo - zawsze w case'u, stan idealny. Oddałem go w iSpocie w Galerii Katowicach. Po tygodniu czekania do stałem informację; wpierw, że telefon jest diagnozowany, a po 15 minutach, że telefon jedzie do Serwisu Centralnego Apple gdzieś poza granice Polszy. Zadzwoniłem szybko na infolinię i chłop mi powiedział, że tak się dzieje z ciężkimi naprawami (wtf? :blink: ) i że na 90% dostanę nowego (pewnie refurb :rolleyes: ) iphonełe. Na internetach zaś, pod jednym jedynym artykułem na ten temat wyczytałem zaś, że wysyłka do Serwisu Centralnego (nie wiem czemu piszę to z dużych liter, ale chyba dlatego, że tak samo wyświetla info na stronie XD) znacznie obniża możliwości otrzymania "nowego" egzemplarza. Pomijam fakt, że na telefon poczekam kolejny tydzień, więc robi się mniej wesoło, ale: czy ktoś z Was miał podobne "przeboje" z Serwisem Centralnym, etc?

Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.



#2 North

North
  • 1336 posts

Posted 04 November 2016 - 10:13

Rzeczywiście, jeżeli iSpot wysłał telefon gdzieś za granicę, to prawdopodobnie celem jego naprawy. Niemniej jednak zdażają się takie sytuacje, że wraca nowy telefon na wymianę, także trzeba poczekać i zobaczyć;)



#3 jumpersky

jumpersky
  • 2 posts
  • SkądKlodnica, Katowice, Poland, Poland

Posted 04 November 2016 - 10:19

Dzięki za szybką odpowiedź! Jako znerwicowany człowiek obawiam się też, że Serwis będzie chciał wcisnąć mi jakiś kit, że telefon był zalany etc, chociaż w życiu nawet kapki wody nie widział -  czy mogę być spokojny, jeśli telefon "przeszedł przez ręce" diagnosty, który (śmiem przypuszczać) uznał, że telefon kwalifikuje się do naprawy? W mojej chorej głowie wysyłka telefonu do Serwisu Centralnego powoduje co najmniej lawinę arcyirracjonalnych myśli, które powodują, że autentycznie obawiam się otrzymania telefonu co najmniej w 3984 przesyłkach z serii "zrób, a raczej poskładaj, to sam". :v



#4 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 04 November 2016 - 10:21

Nie dramatyzuj tylko czekaj. Jeśli telefon nie był zalany to nikt Ci nie będzie kitu wciskał. Jeśli pojechał do serwisu centralnego to wymienią Ci ekran lub cały telefon.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users