Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bateria w moim iPhone 7 po serwisie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 30 października 2016 - 13:06

Hej. iPhone 7 32 GB mam od ponad miesiąca. Przez trzy tygodnie jego bateria trzymała całkiem długo. Niestety musiałem oddać telefon do Cortlandu, autoryzowanego serwisu, z powodu moim zdaniem złego dopasowania wyświetlacza do obudowy. Swoją droga podczas zdawania urządzenia sprzedawcy, ten próbował mi wmówić ze telefon jest wygięty ale zawołanie kierownika rozwiązało sprawę i sprzęt przyjęto bez dopisku na protokole o delikatnym wygieciu obudowy). Jakkolwiek reklamacji i tak nie uznano.

Od czasu odebrania telefonu z serwisu zauważyłem, ze bateria trzyma zdecydowanie krócej. Dla przykładu: pisanie smsow i przeglądanie neta na safari na transmisji przez cztery godziny z przerwami (bez oglądania filmów etc.) zabrało mi 50%. Na telefonie nie mam żadnych aplikacji "dodatkowych" poza messengerem. Czy takie zużycie jest normalne? I najważniejsze pytanie, czy w autoryzowanym serwisie mogło dojść do podmiany baterii? (Śrubki obudowy na pewno były odkręcane, telefon odebrałem po dwóch dniach).

#2 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 30 października 2016 - 13:15

Oczywiscie, ze to normalne zuzycie

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 30 października 2016 - 13:17

Zdecydowanie, któryś z pracowników podmienił sobie baterię.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#4 mikoko

mikoko
  • 496 postów

Napisano 30 października 2016 - 14:09

jaki jest sens podmiany baterii w miesięcznym telefonie?


  • Giallorosso lubi to

#5 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 30 października 2016 - 14:15

Zdecydowanie, któryś z pracowników podmienił sobie baterię.


To ironia?
Po prostu rozważałem opcję wstawienia jakiegoś zamiennika, a zabrania oryginalnej baterii by serwisant mógł ją potem sprzedać.

#6 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 30 października 2016 - 14:20

To ironia?
Po prostu rozważałem opcję wstawienia jakiegoś zamiennika, a zabrania oryginalnej baterii by serwisant mógł ją potem sprzedać.

Ty tak na serio?!
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#7 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 30 października 2016 - 15:23

Ty tak na serio?!


:) jeżeli zaraz po serwisie widzę różnicę w czasie pracy na baterii to niestety ale tak.

Oczywiscie, ze to normalne zuzycie


Sorry za double posta ale poszukałem testów baterii. W jednym (gdzie przedstawia się IP krytycznie) pada wynik 615 minut przy korzystaniu z przeglądarki internetowej na 3G. Czyli prawie dwa razy dłużej niż u mnie.

#8 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 30 października 2016 - 15:55

Ale mowiles, ze 4h to 50% baterii.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#9 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 30 października 2016 - 16:44

Oczywiscie, ze to normalne zuzycie

Ale mowiles, ze 4h to 50% baterii.


Po 6,5 godzinach bateria ma już końcówkę wiec do 10 h jej daleko.
Widzę, że masz IP 6, może tam taki czas to norma. Ale teraz miesięczna bateria trzyma mi krócej niż w poprzednim iPhonie - 6s

Załączone pliki



#10 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 267 postów
  • Skąd,PL

Napisano 30 października 2016 - 18:05

Jak nic wstawili Ci baterię od 4s :)
  • satmar lubi to

#11 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 30 października 2016 - 18:21

Mam juz 7. Bateria starcza na ok 7,5 godziny.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#12 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 31 października 2016 - 10:26

Wepnij do maca i sprawdź stan tej baterii, http://www.coconut-f...coconutbattery/


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#13 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 00:28

Hej. iPhone 7 32 GB mam od ponad miesiąca. Przez trzy tygodnie jego bateria trzymała całkiem długo. Niestety musiałem oddać telefon do Cortlandu, autoryzowanego serwisu, z powodu moim zdaniem złego dopasowania wyświetlacza do obudowy. Swoją droga podczas zdawania urządzenia sprzedawcy, ten próbował mi wmówić ze telefon jest wygięty ale zawołanie kierownika rozwiązało sprawę i sprzęt przyjęto bez dopisku na protokole o delikatnym wygieciu obudowy). Jakkolwiek reklamacji i tak nie uznano.

Od czasu odebrania telefonu z serwisu zauważyłem, ze bateria trzyma zdecydowanie krócej. Dla przykładu: pisanie smsow i przeglądanie neta na safari na transmisji przez cztery godziny z przerwami (bez oglądania filmów etc.) zabrało mi 50%. Na telefonie nie mam żadnych aplikacji "dodatkowych" poza messengerem. Czy takie zużycie jest normalne? I najważniejsze pytanie, czy w autoryzowanym serwisie mogło dojść do podmiany baterii? (Śrubki obudowy na pewno były odkręcane, telefon odebrałem po dwóch dniach).

Co podano jako powód nie uznania reklamacji ?
Czy masz napisane jakie czynności przeprowadzono w serwisie ?
Skąd wiesz, że "śrubki obudowy na pewno były odkręcane" ?


Użytkownik bee3 edytował ten post 02 listopada 2016 - 00:28

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#14 samir

samir
  • 23 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 15:17

Zużycie zależy jeszcze od sieci (jakości sygnału operatora) - czasem bywa tak, że jakość jest słaba i tel wiecznie szuka "pola" :). Baterię też możesz reklamować - powinieneś otrzymać protokół w którym napiszą jaki jest jej stan.



#15 Olson

Olson
  • 19 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 22:01

Od wczoraj mam iPhone 7 (przeszłam z 6) i bateria trzyma krócej niż w 6 :( Największe zużycie (bo aż 32%) jest przez "Zdjęcia" - pod spodem adnotacja "Aktywność w tle". Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić o co chodzi? Telefon naładowany ok 15.00 ma w tej chwili (22.00) 48% baterii, a przez te pare godzin użyłam go tylko parę razy dosłownie po 3-4 min do przescrollowania facebooka. 


Komputer: PC Tablet: iPad 3 32 GB White Telefon: iPhone 7 128GB Silver


#16 mikoko

mikoko
  • 496 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 23:40

Telefon indeksuje sobie zdjęcia, wyszukuje twarze i obiekty. Jak skończy wszystko wróci do normy i użycie w tle zdjeć zmniejszy się


Użytkownik mikoko edytował ten post 02 listopada 2016 - 23:40


#17 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 09 listopada 2016 - 13:30

Co podano jako powód nie uznania reklamacji ?
Czy masz napisane jakie czynności przeprowadzono w serwisie ?
Skąd wiesz, że "śrubki obudowy na pewno były odkręcane" ?

 

Jako powód odrzucenia reklamacji (szczelina między wyświetlaczem, a ramką obudowy - w poprzednich iPhone'ach takowej nie miałem) wpisano: Nie stwierdzono usterki. W razie wątpliwości zalecamy kontakt z infolinią wsparcia technicznego.

 

Wykonane testy: Oprogramowanie Apple Service Toolkit nie wykazało błędów Rozszerzone testy Apple Service Diagnostic nie wykazały nieprawidłowości.

 

Śrubki nie miały żadnych śladów zarysowań itp. Po odebraniu z serwisu widać na nich zdarcia lakieru. Jako, że są one nieco wpuszczone wgłąb obudowy, to myślę, że można spokojnie wnioskować że użyto śrubokręta.



#18 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 listopada 2016 - 13:35

No a po co mieli odkręcać śrubki i otwierać telefon jeśli chodziło o szczelinę między ekranem a obudową. Widać to na oko bez rozbierania. Skoro według serwisu nie jest to wada to oddali bez wymiany.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#19 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 09 listopada 2016 - 14:13

No a po co mieli odkręcać śrubki i otwierać telefon jeśli chodziło o szczelinę między ekranem a obudową. Widać to na oko bez rozbierania. Skoro według serwisu nie jest to wada to oddali bez wymiany.

 

 

Czytałeś powyższe wpisy? Nikt nie pyta dlaczego śruby były odkręcane, bo jak sam zauważyłeś nie było ku temu powodów. Mnie zdziwił fakt zarysowań śrub typowych dla potraktowania ich śrubokrętem ;) Czyli pytam po co telefon otwierali.


* Powyżej oczywiście miało być: "Nikt nie pyta dlaczego śruby NIE były odkręcane".



#20 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 listopada 2016 - 15:38

A rozumiem. To mogli odkręcać np. do sprawdzenia czujników zawilgocenia. Nie musisz snuć teorii spiskowych, nie martw się, baterii nikt Ci nie podmienił.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#21 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 09 listopada 2016 - 16:10

Wepnij do maca i sprawdź stan tej baterii, http://www.coconut-f...coconutbattery/

 

Ten program wyświetli mi dokładniejsze informacje odnośnie stanu mojej baterii od programów sprawdzających ją na iOS?



#22 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 listopada 2016 - 16:40

Wyświetli to samo.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#23 Dominik_Mt

Dominik_Mt
  • 28 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 10:19

W ramach rekompensaty za potraktowanie mnie, salon zaoferował szkło na iPhone'a za 149 zł. Takie szkło sprawi, że rysy, o których pisałem będą niewidoczne?
  • burczybass-0636a41136 lubi to

#24 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 listopada 2016 - 00:07

Jako powód odrzucenia reklamacji (szczelina między wyświetlaczem, a ramką obudowy - w poprzednich iPhone'ach takowej nie miałem) wpisano: Nie stwierdzono usterki. W razie wątpliwości zalecamy kontakt z infolinią wsparcia technicznego.

 

Wykonane testy: Oprogramowanie Apple Service Toolkit nie wykazało błędów Rozszerzone testy Apple Service Diagnostic nie wykazały nieprawidłowości.

 

Śrubki nie miały żadnych śladów zarysowań itp. Po odebraniu z serwisu widać na nich zdarcia lakieru. Jako, że są one nieco wpuszczone wgłąb obudowy, to myślę, że można spokojnie wnioskować że użyto śrubokręta.

Reklamowałeś z powodu "złego dopasowania wyświetlacza do obudowy", a serwis odrzucił reklamację bo: "Oprogramowanie Apple Service Toolkit nie wykazało błędów Rozszerzone testy Apple Service Diagnostic nie wykazały nieprawidłowości." Nie wchodząc w zasadność Twojej reklamacji to jednak przy takim uzasadnieniu serwisu można łatwo podważyć wiarygodność decyzji odrzucającej reklamacje (wykonane testy nie mają żadnego związku z charakterem zgłaszanej usterki).

 

Ponadto, do wykonania tych testów nie było potrzeby otwierania telefonu. Jeżeli telefon był jednak otwierany to nasuwa się pytanie: w jakim celu ?

Oczywiście jeżeli telefon był faktycznie otwierany, a nie jest to tylko Twoje "złudzenie optyczne".

Moim zdaniem są dwie (dające się logicznie wytłumaczyć) możliwości:
a ) Wbrew temu co napisano w odmowie, stwierdzono jednak złe dopasowanie wyświetlacza do obudowy i próbowano to poprawić, ale nie wyszło;
albo:
b ) Szukano haków, czytaj: innych, mocniejszych podstaw do odrzucenia reklamacji, których jednak nie znaleziono (ślady zalania w wodoodpornym telefonie ??)


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#25 swiatek94

swiatek94
  • 450 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 19:18

W ramach rekompensaty za potraktowanie mnie, salon zaoferował szkło na iPhone'a za 149 zł. Takie szkło sprawi, że rysy, o których pisałem będą niewidoczne?


Odpal sobie np. "Battery Percentage" i zobacz pojemność twojej baterii i coś już będziesz wiedział. Poza tym jeśli otwierali ci 7, to możesz już nie mieć wodoszczelności, a to już problem, który ciężko udowodnić, bo jak włożysz go do miski z wodą i okaże się, że telefon się "utopił", to i tak nic nie zrobisz, bo apple nie uznaje gwarancji za zalanie iPhone 7.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych