Filmy rmvb divx i inne z napisami
Rozpoczęty przez
pepan
, 14 sty 2008 14:43
3 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 14 stycznia 2008 - 14:43
Witam.
Jestem początkującym użytkownikiem macbooka. Wszystko jest super, ale nie moge sobie poradzić z kilkoma rzeczami...
Czytam, czytam, przeglądam różne fora, ale niestety nic nie udaje mi się znależć...
Jak mogę odtwarzać filmy z napisami, które są zapisane w formacie rmvb ? Jedynie co moge to odtwarzać w real playerze, ale wtedy nie mam polskich liter. Niestety PYM player tez nie otwiera mi rmvb
Słysze tylko dźwięk i nic pozatym. To samo VLC :/ Czy jest jeszcze jakaś alternatywa do w/w programów ? Próbowałem mplayera. ale niestety obraz zacina się :/
Już mi ręce w tym momencie opadły ;( Czy jest jakaś alternatywa VirtualDuba dla Maca ?
Aktualnie używam Macbooka z Intelem 1,8 Ghz i Leopardem. Jest to mój pierwszy mac (od 3 tyg)
Proszę serdecznie kolegów o pomoc.
Pozdrawiam serdeznie

Napisano 15 stycznia 2008 - 13:53
pymplayer to jest mplayer. 
polecam przeczytac instrukcje obslugi pymplayera:

polecam przeczytac instrukcje obslugi pymplayera:
zrodlo: http://pym.uce.pl/pymplayer.htmlDo odtwarzania filmów w formacie rmvb niezbędne jest zainstalowanie dodatkowych kodeków ze strony www1.mplayerhq.hu/design7/dload.html.
Napisano 02 sierpnia 2008 - 14:21
witam
bardzo roszę o podpowiedz jak to zainstalować by były te napisy to jest pierwszy komp jaki mam i niewiem gdzie to mam szykać i zainstalować?
Napisano 24 września 2008 - 02:44
posiedz nad instrukcjami instlacji pyma - wszystko na stronie producenta i dojdziesz do ladu.
ja wlasnie tez walcze
co chwile jakis problem ale zainstalowalem pyma i prawie gra:) hehhehe
prawie bo odtwarza mi rmvb w mplayerze a jak ten sam plik otwieram przez pym'a to mi sie wszytsko wywala:) albo cos skrochmalilem albo do konca zycia bede przelaczal na winde zeby normalnie film obejrzec.
w kazdym razie dziala.
PYM: Wstepniak - tutaj strona, instrukcja z obrazkami wiec wszystko gra.