Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Filmy rmvb divx i inne z napisami

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pepan

pepan
  • 524 postów
  • SkądPoznań/Skarżysko-Kamienna

Napisano 14 stycznia 2008 - 14:43

Witam. Jestem początkującym użytkownikiem macbooka. Wszystko jest super, ale nie moge sobie poradzić z kilkoma rzeczami... Czytam, czytam, przeglądam różne fora, ale niestety nic nie udaje mi się znależć... Jak mogę odtwarzać filmy z napisami, które są zapisane w formacie rmvb ? Jedynie co moge to odtwarzać w real playerze, ale wtedy nie mam polskich liter. Niestety PYM player tez nie otwiera mi rmvb :( Słysze tylko dźwięk i nic pozatym. To samo VLC :/ Czy jest jeszcze jakaś alternatywa do w/w programów ? Próbowałem mplayera. ale niestety obraz zacina się :/ Już mi ręce w tym momencie opadły ;( Czy jest jakaś alternatywa VirtualDuba dla Maca ? Aktualnie używam Macbooka z Intelem 1,8 Ghz i Leopardem. Jest to mój pierwszy mac (od 3 tyg) Proszę serdecznie kolegów o pomoc. Pozdrawiam serdeznie

#2 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 stycznia 2008 - 13:53

pymplayer to jest mplayer. :)
polecam przeczytac instrukcje obslugi pymplayera:

Do odtwarzania filmów w formacie rmvb niezbędne jest zainstalowanie dodatkowych kodeków ze strony www1.mplayerhq.hu/design7/dload.html.

zrodlo: http://pym.uce.pl/pymplayer.html

#3 lax

lax
  • 1 postów

Napisano 02 sierpnia 2008 - 14:21

witam bardzo roszę o podpowiedz jak to zainstalować by były te napisy to jest pierwszy komp jaki mam i niewiem gdzie to mam szykać i zainstalować?

#4 Blac_ks

Blac_ks
  • 300 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 września 2008 - 02:44

posiedz nad instrukcjami instlacji pyma - wszystko na stronie producenta i dojdziesz do ladu.

ja wlasnie tez walcze :D co chwile jakis problem ale zainstalowalem pyma i prawie gra:) hehhehe