Hej! Jak w temacie. Mam problem z wyświetlaczem w 5s. Myślałam, że to może wina systemu, ale nie wiem czy tak jest do końca, Otóż, problem wyglada tak. Telefon lezy zablokowany. Przychodzi sms/facebook czy cokolwiek, wybudzam telefon i ekran jest troszkę ciemniejszy a literki na powiadomieniu lekko rozmazane. Tzn, sa lekko grubsze, tak jakby ktoś je lekko rozmazał w dół. Nie wiem od czego tak się stało, ale wszystko było ok. Jak np. nie ma powiadomienia, jest sama tapeta to wtedy ekran jest mniej wyraźny, po chwili ekran lekko jaśnieje i wszystko ma wyraźne barwy i kontury. O co moze chodzic? Ktoś mi radził, ze to wina systemu i mam czekać na iOS 10.1 tylko, że dzisiaj go zainstalowałam i praktycznie nic sie nie zmienilo, moze to, że szybciej niz przed aktualizacja wraca do "normy". W czym może tkwić problem?

Wyświetlacz szaleje w iPhone
#1
Napisano 26 października 2016 - 08:56
#2
Napisano 26 października 2016 - 09:17
W uszkodzonym ekranie.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 26 października 2016 - 10:35
Co może w nim być uszkodzone?
#4
Napisano 26 października 2016 - 10:41
Wyświetlacz ciekłokrystaliczny LCD.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#5
Napisano 26 października 2016 - 11:16
Ile mniej wiecej moze kosztować wymiana? Opłaca się w ogóle to robić?
Dodam, ze po aktualizacji problem pojawia się rzadziej a czasami w ogóle...
#6
Napisano 26 października 2016 - 11:17
Ile mniej wiecej moze kosztować wymiana? Opłaca się w ogóle to robić?
Nie chce się "wtrącać", ale wątków na ten temat jest tu wiele, jak prawdopodobnie Twoich pytań na które uzyskasz odpowiedź po ich przeczytaniu.
iPhone 3GS
#7
Napisano 26 października 2016 - 12:40
Nie chce się "wtrącać", ale wątków na ten temat jest tu wiele, jak prawdopodobnie Twoich pytań na które uzyskasz odpowiedź po ich przeczytaniu.
A pokierujesz? Jestem tu nowa i nie za bardzo wiem jak tu się posługiwać
Nie chce się "wtrącać", ale wątków na ten temat jest tu wiele, jak prawdopodobnie Twoich pytań na które uzyskasz odpowiedź po ich przeczytaniu.
Może też pokierujesz mnie gdzie znajdę problem z wyświetlaczem
#8
Napisano 26 października 2016 - 12:46
W wyszukiwarce znajdującej się na forum wpisz np. wymiana ekranu. Wyświetli się duża ilość wątków w których jest poruszona kwestia wymiany ekranu/wyświetlacza. Co za tym idzie koszty z tym związanie, gdzie to zrobić itd.
Użytkownik lelekCk edytował ten post 26 października 2016 - 12:48
iPhone 3GS
#9
Napisano 26 października 2016 - 13:57
Co do wyświetlacza, wyglada tak jak na zdjęciu, lekko rozmazany (moze tak bardzo nie widać bo słaba jakość), ale po sekundzie wraca do normy i jest troszkę jaśniejszy. Na pewno wina ekranu czy moze jednak systemu?
Załączone pliki
#10
Napisano 26 października 2016 - 19:29
Uzyskalaś już odpowiedź.Co do wyświetlacza, wyglada tak jak na zdjęciu, lekko rozmazany (moze tak bardzo nie widać bo słaba jakość), ale po sekundzie wraca do normy i jest troszkę jaśniejszy. Na pewno wina ekranu czy moze jednak systemu?
#11
Napisano 30 października 2016 - 15:33
Uzyskalaś już odpowiedź.
Wiem, że uzyskałam odpowiedź, ale zanim oddam telefon to chciałabym się dowiedzieć co i jak zanim oddam telefon do serwisu. Nie znam się do końca na tym, ale Panowie w serwisie jak zobaczą, że w ogóle nie wiem o co chodzi o mogą troszkę pieniędzy zedrzeć ze mnie bo to, bo tamto... Dzisiaj co do swojego właśnie wyświetlacza, zauważyłam że jak jestem w domu i jest takie inne światło to ekran szybciej "dochodzi do siebie" gorzej jak jestem na dworze i co dodatkowo - dłuzej się wyświetlacz ogarnia jak jest na nim powiadomienie typu sms/mesenger/ facebook czy inne niz wtedy jak nie ma nim nic. Zastanawiam się czy to na pewno jest wina wyświetlacza? Może to wina czegoś innego?
#12
Napisano 30 października 2016 - 15:40
#13
Napisano 30 października 2016 - 16:07
Ewidentnie jest to usterka wyświetlacza a Ty nadal z uporem maniaka, że to to może jednak co innego. W takim razie czekaj np. na kolejne uaktualnienie, pewnie rozwiąże problem;) Pójdź do porządnego serwisu, wtedy nie zostaniesz oszukana.
Nie denerwuj się Jestem kobietą i to na dodatek blond
#14
Napisano 30 października 2016 - 16:37
#15
Napisano 30 października 2016 - 18:21
Słabe tlumaczenie. Po co pytasz skoro i tak wiesz lepiej?
Bo wolę się upewnić. Dziękuję za rady. Temat uważam za zamknięty
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych