Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s - Problem: "Nie można aktywować Touch ID na tym iPhonie."


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 limax514

limax514
  • 1 postów

Napisano 24 października 2016 - 14:56

Witam, pewnego dnia podczas używania iPhone'a w końcu za którymś razem przestał działać Touch ID tzn. przestał w ogóle reagować na dotyk. Po zrestartowaniu telefonu, wyświetlił się komunikat "Nie można aktywować Touch ID na tym iPhonie.", który wyświetla się nadal po każdym zrestartowaniu. Funkcja Touch ID wyłączyła się, a same odciski zniknęły. Po próbie włączenia owej funkcji ukazuje się komunikat BŁĄD "Nie można ukończyć konfiguracji Touch ID. Wróć i spróbuj ponownie.". Czy ktoś wie co się mogło stać i jakie podjąć próby naprawy? 

Za wszelkie odpowiedzi z góry Dziękuję! :) 



#2 sadlkfjdkjsdklfjlskdfjlsdkj

sadlkfjdkjsdklfjlskdfjlsdkj
  • 3 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 21:06

Witam, pewnego dnia podczas używania iPhone'a w końcu za którymś razem przestał działać Touch ID tzn. przestał w ogóle reagować na dotyk. Po zrestartowaniu telefonu, wyświetlił się komunikat "Nie można aktywować Touch ID na tym iPhonie.", który wyświetla się nadal po każdym zrestartowaniu. Funkcja Touch ID wyłączyła się, a same odciski zniknęły. Po próbie włączenia owej funkcji ukazuje się komunikat BŁĄD "Nie można ukończyć konfiguracji Touch ID. Wróć i spróbuj ponownie.". Czy ktoś wie co się mogło stać i jakie podjąć próby naprawy? 

Za wszelkie odpowiedzi z góry Dziękuję! :)

Limax514 wczoraj Ci odpowiedziałem, ale myapple.pl usunął moją odpowiedź.. 

 

[EDIT]

 

Wspaniała rada -"(...)wyrzucę ten telefon do kosza i kupię googlowski Pixel". Pisz na temat a nie będę musiał ukrywać postów.



#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 21:28

... ale myapple.pl usunął moją odpowiedź.. 

Jak się ma takiego nick-a ...


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 vangoor

vangoor
  • 63 postów

Napisano 04 listopada 2016 - 12:11

Mam ten sam problem z moim 6 Plus, może któraś z aktualizacji?

#5 sadlkfjdkjsdklfjlskdfjlsdkj

sadlkfjdkjsdklfjlskdfjlsdkj
  • 3 postów

Napisano 04 listopada 2016 - 22:27

Limax514 wczoraj Ci odpowiedziałem, ale myapple.pl usunął moją odpowiedź.. 

 

[EDIT]

 

Wspaniała rada -"(...)wyrzucę ten telefon do kosza i kupię googlowski Pixel". Pisz na temat a nie będę musiał ukrywać postów.

OK. Przyznaję, poniosło mnie, bo ten problem jest mega irytujący. Ostatecznie przerzuciłem się na iPhone 4. Oczywiście chętnie skorzystam z rad specjalistów na Twoim forum, albo zaczekam na n-ty update producenta, który rozwiąże ten masowy problem.


Jak się ma takiego nick-a ...

no cóż, wiedziałem, że ten będzie w końcu dostępny  :P. W procesie rejestracji brakuje zasady user first. Gdyby była dynamiczna podpowiedź o zajętości nick-a, to nie musiałbym powtarzać n-razy procesu rejestracji, za kazdym razem wypełniając pola i przechodząc przez captcha. I tak się loguje via e-mail, więc nie muszę pamiętać nick-a :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych