Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak skonfigurować iCloud.com w programie Unibox?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafcioczajka

rafcioczajka
  • 69 postów
  • SkądMiędzyzdroje

Napisano 23 października 2016 - 13:52

Witam, 

 

Ostatnio udało mi się przeczytać opinię dotyczącą programu pocztowego o nazwie UNIBOX, po przetestowaniu i zakupie tego programu w pełni podzielam tą opinię - program jest świetną alternatywą do mail.app ale do rzeczy problem pojawił się przy konfiguracji konta w domenie icloud.com a mianowicie cały czas w trakcie próby konfiguracji otrzymuję komunikat o niewłaściwej nazwie użytkownika bądź hasło, konfiguracja ręczna również nie przynosi rezultatu. Najdziwniejsze jest to iż dla kont, które posiadam we własnej domenie konfiguracja przebiega bez problemowo. Może będzie w stanie, ktoś pomóc przesyłając inne dane konfiguracji niż te ogólnie stosowane. Z góry dziękuję za pomoc.

 

Rafał 



#2 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 24 października 2016 - 19:08

Witam, 

 

Ostatnio udało mi się przeczytać opinię dotyczącą programu pocztowego o nazwie UNIBOX, po przetestowaniu i zakupie tego programu w pełni podzielam tą opinię - program jest świetną alternatywą do mail.app ale do rzeczy problem pojawił się przy konfiguracji konta w domenie icloud.com a mianowicie cały czas w trakcie próby konfiguracji otrzymuję komunikat o niewłaściwej nazwie użytkownika bądź hasło, konfiguracja ręczna również nie przynosi rezultatu. Najdziwniejsze jest to iż dla kont, które posiadam we własnej domenie konfiguracja przebiega bez problemowo. Może będzie w stanie, ktoś pomóc przesyłając inne dane konfiguracji niż te ogólnie stosowane. Z góry dziękuję za pomoc.

 

Rafał 

 

Spróbuj przepisać z preferencji Applowego Maila. Nie znam Uniboxa, ale w innych programach, przy SMTP pomaga czasem zmiana uwierzytelniania z SSL na Start/TLS czy tam odwrotnie... Jako nazwę użytkownika czasem przyjmuje mi tylko cały mail, a czasem tylko to co przed @.


Nie czytam prywatnych wiadomości.


#3 rafcioczajka

rafcioczajka
  • 69 postów
  • SkądMiędzyzdroje

Napisano 24 października 2016 - 21:38

Spróbuj przepisać z preferencji Applowego Maila. Nie znam Uniboxa, ale w innych programach, przy SMTP pomaga czasem zmiana uwierzytelniania z SSL na Start/TLS czy tam odwrotnie... Jako nazwę użytkownika czasem przyjmuje mi tylko cały mail, a czasem tylko to co przed @.

Dziękuję za odpowiedź, skontaktowałem się ze Wsparciem Unibox i otrzymałem rozwiązanie: 

dla zainteresowanych : 

 

http://support.apple.com/en-us/ht6186

 

Gdyby ktoś potrzebował, 

 

Dziękuję Wszystkim za pomoc, 

 

Rafał 



#4 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 24 października 2016 - 22:43

Nie napisałeś wcześniej, że masz dwustopniową weryfikację włączoną w iCloud, od tego trzeba było zacząć.


Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 24 października 2016 - 22:43

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#5 rafcioczajka

rafcioczajka
  • 69 postów
  • SkądMiędzyzdroje

Napisano 25 października 2016 - 20:01

Nie napisałeś wcześniej, że masz dwustopniową weryfikację włączoną w iCloud, od tego trzeba było zacząć.

Racja, ale zapomniałem o tym fakcie a z drugiej strony nie wiedziałem iż ma to znaczenie. 

Dzięki za wszystko. 

Pozdrawiam 

Rafał






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych