Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wrzucenie wersji testowej aplikacji na iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Debocik

Debocik
  • 15 postów

Napisano 20 października 2016 - 17:45

Cześć!

Sprawa wygląda tak, że właśnie ukończyliśmy pracę nad grą mobilną. Chcę ją teraz wysłać do potencjalnego wydawcy. Na jego stronie internetowej jest instrukcja:

 

 

 

In order for us to test your game, please connect to your account on iTunes Connect.

Select Prerelease > External Testers, and add the following emails, so we will get invitations to test your game:

 

I niżej podane adresy mailowe. Mam jednak pewien problem. Grę tworzymy w dwie osoby, ja nie mam pojęcia o programowaniu, ale mam iMaca. Natomiast programista nie ma iMaca. Dlatego wysłał mi gotowy projekt w Unity i teraz dalszą część zabawy muszę wykonać samodzielnie, nie mając pojęcia, czym to się je.

Rozumiem, że żeby wysłać wydawcy grę do testów wg. tych instrukcji, muszę założyć konto deweloperskie? A gdy założę, to co dalej? Muszę w jakiś sposób wrzucić na to konto aplikację, zaznaczając, że nie wrzucam jej do marketu, tylko do testów, a następnie po wrzuceniu wykonać instrukcję zacytowaną powyżej?

Jeżeli dobrze zrozumiałem, to czy ktoś może mnie odesłać do jakiegoś tutoriala, jak ten projekt Unity wrzucić na konto konto iTunes? W sposób przeznaczający aplikację na cel testów, a nie do marketu?
I fajnie by było, gdyby ktoś mi potwierdził (lub jeszcze lepiej zaprzeczył), że do wykonania powyższych czynności muszę opłacić konto deweloperskie.

Pozdrawiam

*kiedyś znalazłem taki tutorial, gdy nie był mi on jeszcze potrzebny. A teraz, gdy jest, nie mogę go znaleźć...



#2 RSG

RSG
  • 7 postów
  • Płeć:

Napisano 20 października 2016 - 18:45

Aplikacje wrzucasz do sklepu tak jak do wydania.
Testy wybierasz już pózniej w itunesconnect. Samo przesłanie aplikacji do AppStore nie wydaje jej :).

#3 guziaster

guziaster
  • 40 postów
  • SkądChorzów

Napisano 24 października 2016 - 12:31

Tutaj tutorial o testflight i jak to wygląda: https://www.raywende...os-beta-testing
nie mam pojęcia jak to z unity, wrzucałem tylko rzeczy z xcode pisane w xcode, może z unity projekt też można otworzyć w xcode i zrobić normalny archive(nie wiem). Jeśli chodzi o unity to widziałem kiedyś jakiś tool do wrzucania aplikacji na testflight ale nie jestem tego pewny... 

Co do kwestii płatności, wydaje mi się, że trzeba mieć opłacone konto deweloperskie, bo teoretycznie możesz robić wtedy otwarte testy po review przez apple, więc wypuszczasz jako tako dystrubucję ale też nie dam sobie za to głowy uciąć



#4 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 października 2016 - 14:30

Bez konta deweloperskiego nie podpiszesz aplikacji do testów, również takich poza Apple (np. przez fabric).


Moje programy:
iOS => Project Planner | Project Planner HD | Sub Edit HD | Snooker Scoreboard Pro | Expedition Planner | Subtitles Player
OSX => Project Planner OSX | Project Planner Viewer | Sub Edit | Mapper | Site Monitor

tvOS => Subtitles Player

Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie..





Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych