
OPEK - omijajcie tego kuriera szerokim łukiem!!!!!!!
#1
Napisano 11 stycznia 2008 - 02:15
Po raz kolejny, nie ze swojego własnego wyboru, zmuszony byłem korzystać z ich usług. To co wyprawiają to jest czysta kpina.
Przesylka (długo wyczekiwany obiektyw) nadana w poniedziałek, doszła po ciężkich bojach w czwartek wieczorem - kilkanaście telefonów wykonanych zarówno przeze mnie jak i przez nadawcę, brak kontaktu, obsługa na infolinii albo niedostępna albo o inteligencji, jak zauważył dosyć pobłażliwie nadawca, ameby, itd.....list przewozowy wypełniony poprawnie drukowanymi literami, a przesyłka rzekomo trafia zupełnie w inne miejsce, na drugi dzień podobno już trafia ale kurier nikogo nie zastaje, podczas gdy cały czas ktoś czekał na przesyłkę, itd itp......absurd.
Wcześniej miałem dwa bardzo podobne przypadki (zawsze z bardzo duzym poślizgiem niewybaczalnym firmie kurierskiej oferującej dostawy na drugi dzień), gdzie w jednym dostarczyli mi sporego UPSa (urządzenie wielkości dużej lodówki i wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych), wywróconego "na pace" - i na moje pytanie co to jest, dlaczego towar nie był w żaden sposób zabezpieczony, kierowca, pomimo 2-dniowego poślizgu, z rozbrajającą szczerościa mówi - "przecież chciał Pan aby było szybko......." - no comments........
Okazuje się, że nie jestem jedyny. Przykładowe linki znalezione na google.com, polecam lekturę:
- [URL="http://www.przesylki-kurierskie-opek.diagnostik.pl/"]http://www.przesylki-kurierskie-opek.diagnostik.pl/[/URL]
- [URL="http://www.bme.pl/komentuj/strona.php?id_strony=23114"]http://www.bme.pl/komentuj/strona.php?id_strony=23114 [/URL]
- [URL="http://costa.kofeina.net/index.php?/archives/1248-Znikajacy_Opek....html"]http://costa.kofeina.net/index.php?/archives/1248-Znikajacy_Opek....html[/URL]
#2
Napisano 11 stycznia 2008 - 09:56




#3
Napisano 11 stycznia 2008 - 15:18
#4
Napisano 11 stycznia 2008 - 15:44
#5
Napisano 11 stycznia 2008 - 18:46

#6
Napisano 11 stycznia 2008 - 18:55

#7
Napisano 11 stycznia 2008 - 19:28
#8
Napisano 11 stycznia 2008 - 20:19
I jest uważana za najgorszego z najgorszych
Wiesz, miałem kontakt z tą firmą już kilkakrotnie i gwarantuję Ci przynajmniej to, że jest lepsza od DHL, co sprawdziłem organoleptycznie.
Ponadto, mój kumpel, którego matka pracuję w DHL stwierdził, że tak naprawdę to skupiają się jedynie na klientach biznesowych, nie indywidualnych - więc jesteśmy tam jedynie dodatkiem, traktowanym zresztą dość kiepsko jak na kasę, którą biorą.
Do dziś pamiętam pewną rozmowę z kurierem Siódemki - wyglądało to mniej więcej tak:
- Na 19stą? A czy nie byłoby to problemem gdybym przyjechał na 19:30? Od rana nic w ustach nie miałem i zjadłbym wreszcie obiad.
- Niestety, o 19:30 muszę być już poza domem.
- W porządku, będę o 19stej.
Jak powiedział - tak zrobił. Oczywiście było to dnia następnego po wysyłce - co w DHL się chyba rzadko zdarza...
Na zakończenie pozwolę sobie jeszcze dodać: kupa mnie ta obchodzi co jest "uważane"... :roll:
#9
Napisano 11 stycznia 2008 - 20:52
#10
Napisano 11 stycznia 2008 - 22:08
Mam znajomą w DHL'u i zawsze dobrze o nich mówi:)
Ja się wielokrotnie spotkałem z okłamywaniem centrali przez kuriera. Jak wiadomo dhl bierze 50 zł za przesyłkę to niech się wywiążą z tych 2 -3 dni. A tu nie dosyć że po 4-5 wylądowało w centrali 20 km od mojego miasta to jechało stamtąd 3 dni! Czekałem cały dzień na przesyłkę a kurier wpisał że nikogo nie zastał dwa dni pod rząd. Wszystko było napisane w śledzeniu przesyłki w internecie. Gdy po dwóch dniach zrobiłem aferę okazało się że gościu kłamał że dzwonił do mnie i ja niby odpowiedziałem że mnie nie będzie. I jak tu nie kląć. Znajdzie się taki sku...n i psuje innym opinię. Kilka razy na tego ćwoka trafiałem . Czy dhl nie wie kogo zatrudnia. Tym bardziej że sypią się na niego tony skarg. A już po przywłaszczeniu pieniędzy nie dosyć że powinni zwolnić to podać do sądu. A on nadal wozi!
Jak masz znajomą w dhl-u to się spytaj o sprawę z centrali w Legnicy. Gościu dostarczył przesyłkę za pobraniem. Wziął pieniądze a w centrali powiedział że osoba nie zapłaciła a zapłaci później. Totalna bzdura tym bardziej że centrala potem nachodziła telefonicznie tą osobę żeby zapłaciła.
Nie wiem kto tu jest naiwny. Totalnie nieprawdopodobne. Ale miało miejsce. Przecież nie ma możliwości wydania przesyłki bez zapłaty a ktoś w to uwierzył w centrali i się jeszcze domagał zapłaty.
Taki jeden psuje opinię. Widocznie ktoś z rodziny tego co na stołku...
Jak przychodzą z dhl to i z chęcią dam napiwek jak ostatnio od zakupu pamięci w sklepie internetowym do kuriera przed drzwiami minęło 7 godzin

#11
Napisano 12 stycznia 2008 - 10:38
#12
Napisano 12 stycznia 2008 - 13:22

#13
Napisano 12 stycznia 2008 - 14:07
wykup ubezpieczenei
Bez ubezpieczenia ani rusz;)
#14
Napisano 12 stycznia 2008 - 16:06
#15
Napisano 12 stycznia 2008 - 18:19
#16
Napisano 15 stycznia 2008 - 17:41
#17
Napisano 17 stycznia 2008 - 18:37
#18
Napisano 02 lutego 2008 - 12:09

#19
Napisano 02 lutego 2008 - 14:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych