Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zablokowany iPhone 6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateusz5S

Mateusz5S
  • 2 postów

Napisano 15 października 2016 - 15:07

Witam, z 3 dni temu zmieniałem hasło do swojego iClouda, dziś wyskoczyło mi żebym zaktualizował hasło, próbowałem aktualizować ale ciągłe wyskakiwało że niepoprawne po czym dostałem wiadomość że ten Apple ID został zablokowany ze względów bezpieczeństwa, próbowałem go odblokować, wysyła mi email umożliwiający odblokowanie a nie mam dostępu do email gdyż jest zablokowany. Nie mam pojęcia co robić ani się wylogować ani nic, trochę zależy mi na tym koncie gdyż mam je z 5 lat! Nie wiem może trzeba poczekać do jutra i jutro się odblokuje? Ktoś pomoże? 



#2 robroyy

robroyy
  • 411 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 października 2016 - 15:42

Telefon do "przyjaciela" Apple, ale tez chyba jest zapasowy email o ile dobrze pamietam 


Użytkownik robroyy edytował ten post 15 października 2016 - 15:43

<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs  :D


#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 15 października 2016 - 23:34

... wysyła mi email umożliwiający odblokowanie a nie mam dostępu do email gdyż jest zablokowany. ...

Konta pocztowego e-mail nikt Ci nie blokuje, a hasło do poczty ustawia się najczęściej inne niż do konta Apple


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 Speedwell Thomas

Speedwell Thomas
  • 18 postów
  • SkądWarszawa & Boston MA

Napisano 16 października 2016 - 00:46

Trzy podpowiedzi. Telefon do wsparcia Apple lub poczekaj dzień aby zresetowało limit prób. Można próbować przez odzyskiwanie hasła (po odczekaniu doby):
https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid


 MacBookPro 13" (2.5 GHz i5 / 16GB RAM / 500GB SSD / Mid 2012 ),  iPhone 7  MacBook Pro 15" (Retina, 2.6GHz i5 / 256GB / 8GB RAM / Late 2014)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych