Witam, z 3 dni temu zmieniałem hasło do swojego iClouda, dziś wyskoczyło mi żebym zaktualizował hasło, próbowałem aktualizować ale ciągłe wyskakiwało że niepoprawne po czym dostałem wiadomość że ten Apple ID został zablokowany ze względów bezpieczeństwa, próbowałem go odblokować, wysyła mi email umożliwiający odblokowanie a nie mam dostępu do email gdyż jest zablokowany. Nie mam pojęcia co robić ani się wylogować ani nic, trochę zależy mi na tym koncie gdyż mam je z 5 lat! Nie wiem może trzeba poczekać do jutra i jutro się odblokuje? Ktoś pomoże?

Zablokowany iPhone 6
#1
Napisano 15 października 2016 - 15:07
#2
Napisano 15 października 2016 - 15:42
Telefon do "przyjaciela" Apple, ale tez chyba jest zapasowy email o ile dobrze pamietam
Użytkownik robroyy edytował ten post 15 października 2016 - 15:43
<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs
#3
Napisano 15 października 2016 - 23:34
... wysyła mi email umożliwiający odblokowanie a nie mam dostępu do email gdyż jest zablokowany. ...
Konta pocztowego e-mail nikt Ci nie blokuje, a hasło do poczty ustawia się najczęściej inne niż do konta Apple
Pomogłem ? - Lubię to
#4
Napisano 16 października 2016 - 00:46
Trzy podpowiedzi. Telefon do wsparcia Apple lub poczekaj dzień aby zresetowało limit prób. Można próbować przez odzyskiwanie hasła (po odczekaniu doby):
https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid
MacBookPro 13" (2.5 GHz i5 / 16GB RAM / 500GB SSD / Mid 2012 ), iPhone 7 & MacBook Pro 15" (Retina, 2.6GHz i5 / 256GB / 8GB RAM / Late 2014)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych