Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone 6s - problem (prawdopodobnie) po upgrade iOS 10


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 essakolaborant

essakolaborant
  • 1 postów

Napisano 11 października 2016 - 19:25

Witam, zarejestrowałem się, z myślą o uzyskaniu odpowiedzi lub pomocy w moim przypadku.

 

Posiadam IPhone 6s, którego wziołem w abonament (Carephone Warehouse - Anglia) kilka miesięcy temu. 

Po informacjach dotyczących z wyjściem bety iOS'a 10 zacząłem szukać go na YT. 

Znalazłem poradnik lub inaczej instrukcje na kanale EverythingApplePro o zainstalowanie nieoficjalnej wersji iOSa.

Podążałem zgodnie z instrukcją, wgrałem iOSa wszystko pięknie gdyby nie mały szczegół.

Mianowicie odrazu chcę zaznaczyć że nie jestem pewny czy to od uupgrade'u czy wina telefonu i przypadek chciał aby tak sie stało właśnie w tym momncie. Przyejdźmy do rzeczy :

 

Telefon działa sprawnie bez zarzutów nie ma mowy o jakichś przegrzewkach czy innych typu rzeczy, lecz gdy ma mniej niż 50% baterii automatycznie sie wyłącza bez żadnego ostrzeżenia, gdy próbuje go włączyć na ekranie pojawia sie informacja (obrazek IPhone) że telefon jest rozładowant i aby podłączyć go do ładowarki. Po kilku próbach na ekranie pojawia się jabuszko odpala i działa jakby nigdy nic.. jednakże tylko przed parenaście sekund. Po chwili znów odcina mu prąd i ta sama sytuacja, i tak w kółko Macieja.. Przypadłość ta zaczeła się dziać zaraz po wgraniu nowego iOSa, lecz tak jak napisałem nie wiem czy to wina oprogramowania czy wada fabryczna. Oddałem telefon do serwisu lecz powiedzieli mi że mam nie oryginalną część - chodziło im o ten kawałek plastiku/metalu który wkłada się wraz z kartą sim co jest niemożliwością gdyż nic z tym nie kombinowałem od kąd włożyłem karte jeszcze w sklepie. Jedyną opcją która mi pozostaje to oddać telefon do salonu Apple lecz najbliższy nie jest zbyt blisko mojego miejsca zamieszkania i czas naprawy to około tygodnia - dwóch, co jest mi bardzo nie na rękę. Druga opcja to oddanie telefonu do komisu, lecz chcę spróbować własnych sił jeżeli jest to wina oprogramowania. 

 

Jestem w trakcie ściągania iOSa 9.3.2, który był ostatmim poprawnie działającym na moim telefonie. 

Miał ktoś może podobny przypadek, lub jest ktoś kto był mi w stanie pomóc ? 

Z góry dziekuje, Krystian. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych