Witam. Po aktualizacji systemu do Sierry przestało działać mi strumieniowanie w usłudze Horizon Go od UPC. Oczywiście mam zainstalowane aktualne wersje wtyczek Silverlight i Flash, które są włączone i na stronach testowych poprawnie zwracają numer zainstalowanej wersji. Niestety na stronie horizon.tv przy próbie włączenia jakiegokolwiek kanału dostaję komunikat: „Wystąpił błąd. W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji.” Problem dotyczy zarówno Safari jak i Firefoxa. Czy ktoś z was również się z nim zetknął? A może wam działa bez problemu?
Proszę o inforamcje niezależnie czy ktoś ma system aktualizowany czy postawiony od nowa. Może reinstalacja systemu rozwiąże problem. Dodam tylko, że próbowałem czyścić przeglądarki z ciasteczek i wszelkich innych danych skojarzonych z adresem: horizon.tv ale to nic nie dało.
Problemy z usługą Horizon Go po aktualizacji do Sierry
Najlepsza odpowiedź joystick , 12 października 2016 - 18:27
http://myapple.pl/fo...o-korzystać/
Przenoszę.
Dlaczego przeniosłeś do „Programy”?
Przy okazji dodam, że po aktualizacji do wydanego dziś Silverligt 5.1.50901.0 horizon.tv znów działa.
Wątek można zamknąć.
Przecież w powyższym poście wyjaśniono, dlaczego.
Skoro takie życzenie, to zamknięte. Przejdź do postu
#1
Napisano 09 października 2016 - 14:26
#2
Napisano 09 października 2016 - 21:28
U mnie działa bez problemu.
Rozumiem, że włączyłeś obsługę wtyczek w Safari? Domyślnie w Preferences\Security jest wyłączona.
Rzuć może jakimś przykładem filmu, który się nie odtwarza - sprawdziłam na wyrywki, że raczej wszystko śmiga.
#3
Napisano 09 października 2016 - 22:12
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#4
Napisano 12 października 2016 - 18:27 Najlepsza odpowiedź
http://myapple.pl/fo...o-korzystać/
Przenoszę.
Dlaczego przeniosłeś do „Programy”?
Przy okazji dodam, że po aktualizacji do wydanego dziś Silverligt 5.1.50901.0 horizon.tv znów działa.
Wątek można zamknąć.
Przecież w powyższym poście wyjaśniono, dlaczego.
Skoro takie życzenie, to zamknięte.
Użytkownik cronopioverde edytował ten post 12 października 2016 - 18:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych