Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple ID wyłączony ze względów bezpieczeństwa-brak możliwości odblokowania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MYA2

MYA2
  • 2 postów

Napisano 05 października 2016 - 20:36

Witam wszystkich,

 

miałam problem z zasięgiem wifi w swoim iphonie. 

Zasięg był bardzo słaby, tel łapał wifi tylko przy routerze, problem już trwał długi czas.

Postanowiłam zaktualizować oprogramowanie z 8 na 10  (pomyślałam, że to może być powodem)

W związku z tym, że przez wifi nie mogłam się połączyć, a kabel jest uszkodzony, tel zaczął aktualizować się awaryjnie, no i po aktualizacji systemu pojawił się największy problem... tel poprosił o apple id oraz hasło. W związku z tym, że zakładałam to konto ponad dwa lata temu zupełnie nic nie pamiętałam - gdy udało mi się przypomnieć apple id(tak myśle) zablokowałam go przez błędne hasło, więc teraz widnieje komunikat, że apple id został zablokowany ze względów bezpieczeństwa i żeby go odblokować.

Do odblokowania są dwie opcje - instrukcja na email - totalnie nie wiem jaki email jst tam podany, informują mnie że kończy się na me@com(ale przecież to ten sam co icloud jest zablokowany)

druga opcja pytanie pomocnicze - ciągle to samo o date urodzenia - mimo iż wpisuje swoją poprawną jest informacja, że nie zgadza się.. 

Przez całą tą blokade, nie mam możliwości wejść w telefon, nie mam pojęcia co mogę zrobić, możliwe iż mam gdzieś to zapisane, ale aktualnie znajduje się za granicą... 

Nie mam pojęcia co zrobić, czy jest jakaś szansa, żeby zmienić konto apple id (po aktualizacji 10) lub może zalogować się na stare konto nie zmieniając hasła (prawdopodobnie kojarze to stare) a niestety nie mam pojęcia jaki jest inny email :/ 

Pozdrawiam!

 



#2 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 05 października 2016 - 21:24

Przypomnij sobie hasło. Różne bajki już tu były opisywane. 


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#3 MYA2

MYA2
  • 2 postów

Napisano 05 października 2016 - 21:51

Hasło może i właśnie pamiętam, pytanie brzmi czy da się odblokować konto i sprowadzić stare hasło bez konieczności wchodzenia na maila 'zapasowego' którego nie pamiętam ;) Gdybym potrafiła sobie poradzić, nie pisałabym tutaj, a teraz nie mam możliwości korzystania ze swojego telefonu, nie rozumiem skąd ta opryskliwość na wstępie ;) 



#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 06 października 2016 - 08:28

Skontaktuj się zatem ze wsparciem Apple.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych