Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Komunikat "Połączenie nieudane" - pomimo udanej rozmowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 MM5378

MM5378
  • 45 postów

Napisano 21 września 2016 - 11:28

Witam

Od kilku dni borykam się z pewnym problem. Po skończonej rozmowie telefonicznej iPhone wyświetla mi komunikat "Połączenie nieudane". Wyświetla się to pomimo tego, że rozmowa przebiegła normalnie. Dodam jeszcze że nie zawsze się on pojawia. Normalnie to bym to olał ale z czasem staje się to strasznie upierdliwe. 
Zna ktoś może rozwiązanie? Będę bardzo wdzięczny za pomoc!
-iPhone 6 Plus- iOS 10

Załączone pliki


Użytkownik MM5378 edytował ten post 21 września 2016 - 11:30


#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 21 września 2016 - 14:01

Tylko telefoniczne połączenia? FaceTime np. to nie dotyczy?

#3 MM5378

MM5378
  • 45 postów

Napisano 21 września 2016 - 14:41

Tylko telefoniczne połączenia? FaceTime np. to nie dotyczy?

 

Tylko telefoniczne. FaceTime nie używam.



#4 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 21 września 2016 - 18:51

Ja czasem miałem taki problem z FaceTime. Może wyłącz telefon, wyjmij kartę SIM, włącz telefon bez karty, jeszcze z multitaskingu zresetowałbym "Telefon", wyłączył telefon i ponownie włożył kartę SIM.

#5 MM5378

MM5378
  • 45 postów

Napisano 22 września 2016 - 09:30

Ok, zrobiłem tak jak pisałeś. Teraz przez kilka dni potestuje i zobaczymy czy to coś dało.



#6 MM5378

MM5378
  • 45 postów

Napisano 22 września 2016 - 11:46

Niestety problem dalej występuje

#7 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 23 września 2016 - 18:25

To restore bez kopii. Nic nie pozostaje innego.

#8 MM5378

MM5378
  • 45 postów

Napisano 23 września 2016 - 21:09

To restore bez kopii. Nic nie pozostaje innego.

Hmmm a jak to zrobić żeby później mieć wszystkie dane ? Jestem w tym zielony... 



#9 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 24 września 2016 - 09:14

Podłącz iPhone'a do komputera, zarchiwizuj iPhone'a, odłącz go od komputera, wymaż wszystko i zaloguj się swoim Apple ID na nim od nowa. Inaczej moim zdaniem tego nie sprawdzisz. Aplikacje teraz niestety pobierają się przez WiFi, przy przywracaniu z kopii.

Użytkownik MasterM edytował ten post 24 września 2016 - 09:14


#10 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 24 września 2016 - 09:18

Masz telefon w T-Mobile?

#11 MM5378

MM5378
  • 45 postów

Napisano 24 września 2016 - 10:31

Podłącz iPhone'a do komputera, zarchiwizuj iPhone'a, odłącz go od komputera, wymaż wszystko i zaloguj się swoim Apple ID na nim od nowa. Inaczej moim zdaniem tego nie sprawdzisz. Aplikacje teraz niestety pobierają się przez WiFi, przy przywracaniu z kopii.


A co ze zdjęciami itd. ?

Masz telefon w T-Mobile?


Telefon był kupiony w Cortland ale jestem w T-Mobile.

#12 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 24 września 2016 - 11:50

A co ze zdjęciami itd. ?

Telefon był kupiony w Cortland ale jestem w T-Mobile.

U mnie telefon z T-mobile, jestem w T-mobile i nie da się dzwonić - cały czas wyskakuje połączenie nieudane.



#13 MM5378

MM5378
  • 45 postów

Napisano 24 września 2016 - 12:01

U mnie telefon z T-mobile, jestem w T-mobile i nie da się dzwonić - cały czas wyskakuje połączenie nieudane.


No a ja dzwonić mogę ale ten komunikat jest upierdliwy. Po każdej rozmowie musze go wyłączać.

#14 DanielF

DanielF
  • 5 765 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 24 września 2016 - 15:19

Wyłącz internet to normalnie zadzwonisz, w 3G w Tmobile czasami są takie kwiatki

Użytkownik DanielF edytował ten post 24 września 2016 - 15:19

Fallout ...war, war never changes...

#15 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 24 września 2016 - 15:26

Wyłącz internet to normalnie zadzwonisz, w 3G w Tmobile czasami są takie kwiatki

W LTE też...

Dlaczego skoro telefon jest zakupiony też w T-mobile?



#16 DanielF

DanielF
  • 5 765 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 24 września 2016 - 15:28

Nie zadzwonisz w LTE bo się nie da, telefon automatycznie zmieni pasmo na 3G. 


Fallout ...war, war never changes...

#17 pHiL1982

pHiL1982
  • 5 postów

Napisano 25 września 2016 - 14:57

Proponuje przejść na 2G.. mi to pomogło. 



#18 mariuszrk

mariuszrk
  • 152 postów

Napisano 08 października 2016 - 15:45

U mnie telefon z T-mobile, jestem w T-mobile i nie da się dzwonić - cały czas wyskakuje połączenie nieudane.

Odświeżam - iPhone 7 Plus z Corttland, sieć T-mobile. Te same objawy: nie da się dzwonić i pokazuje się komunikat "połączenie nieudane". Pomogło dopiero zrestartowanie ustawień sieciowych oraz wyjęcie i ponowne włożenie karty sim. Mam nadzieję, że w kolejnych wersjach softu Apple lepiej "zgra" się z T-mobile...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych