Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5s, ekran do wymiany?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZippityHeart

ZippityHeart
  • 22 postów

Napisano 17 września 2016 - 19:53

Witam, jakiś czas temu zakupiłem za bezcen Iphone'a 5S z paskami na ekranie i słabo działającym dotykiem, ogółem z telefonu dało się korzystać, ale kupiłem go dlatego żeby wymienić ekran i spokojnie sobie go użytkować. Chciałem tylko się upewnić czy w 100% opisywany problem leży w ekranie telefonu. A więc tak, telefon miał słabo działający dotyk, kilka pionowych białych pasków na ekranie i kilka szarych poziomych kwadracików ułożonych w rzędzie. Oczywiście ekran jest cały, tylko niestety to chiński zamiennik, bo poprzedni właściciel go kiedyś wymieniał. Miałem nadzieje że wystarczy wypiąć ekran na nowo, bo czasami podczas upadku się tasiemki lekko wypinają powodując takie paski. Więc rozkręciłem telefon, przypiąłem ekran dokładnie na nowo i skręciłem. Problem polega na tym że teraz dotyk nie działa prawie wcale a na ekranie jest tyle pasków że prawie niczego nie widać, po naciśnięciu palcem ekranu mocniej pasków robi się więcej. Wygląda to tak jak na dołączonych zdjęciach. Chciałem się tylko upewnić czy wina leży w chińskim zamienniku ekranu czy w czymś innym, bo nie chcę wydać pieniędzy na marne. Z góry dziękuje za odpowiedź na moje pytanie i pozdrawiam.

 

fe76489c8f538267gen.jpg

36318684b70593a7.jpg


http://myapple.pl/informacje/51226-zasady-stosowania-sygnatur-podpisow.html

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 września 2016 - 11:41

Tak, ekran do wymiany.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 ZippityHeart

ZippityHeart
  • 22 postów

Napisano 22 września 2016 - 18:41

Dziękuję za odpowiedź, rzeczywiście winny wszystkiemu był ekran, wymieniłem go i przy okazji zmieniłem baterię na nową, telefon chodził przez pół dnia dobrze, potem postanowiłem go podłączyć do ładowania, i co jakiś czas sprawdzałem czy jest naładowany. Za którymś razem kiedy sprawdzałem ile jest procent baterii telefon nie reagował, jest wyłączony i nie chce się włączyć, samoczynnie "padł". W czym może być problem? Bo ja już nie mam pomysłów...


http://myapple.pl/informacje/51226-zasady-stosowania-sygnatur-podpisow.html

#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 września 2016 - 21:58

Może nowa bateria nie jest tak dobra jakbyś tego oczekiwał, może zabrakło zachowania ochrony ESD podczas naprawy, a może problem wynika z tego, że poprzedni właściciel zanim oddał żywego trupa za bezcen - wpierw sprawdził opcje naprawy i ew. koszty (czytaj: przegrzebał telefon osobiście lub przy pomocy trzecich serwisów) i teraz trafiasz na kolejne miny.
Zanieś do serwisu (nieautoryzowanego - bo grzebanego iPhone nie będą chcieli nawet diagnozować) niech określą koszty naprawy zanim zaczniesz dorzucać coś do takiej skarbonki.


Użytkownik bee3 edytował ten post 28 września 2016 - 21:58

Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych