
Iphone 6s wciśnięty przycisk HOME
#1
Napisano 12 września 2016 - 21:34
Użytkuje iPhone od 3mscy i jest to na razie najlepszy telefon który miałem w rękach.
Natomiast mam poważne ale do przycisku HOME - tak jakby wklesl mi sie do środka / jest tak jakby lekko wciśnięty. Oczywiście działa, ale używając go teraz odczuwam lekki dyskomfort.
Czy mieliście z modelami 6s taki problem ? Czy pozostaje tylko serwis ?
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
Darek
#2
Napisano 12 września 2016 - 23:06

MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2
#3
Napisano 13 września 2016 - 14:15
U mnie też w 6s plus zaczął stukać. Wszystko działa, ale zanim wcisne Go prawidłowo to odczuwam jego klikanie, ale ponoć serwisy różnie na to patrzą.
#4
Napisano 13 września 2016 - 16:45
miałem to samo w iphone 6s telefon pochodził z wymiany serwisowej i właśnie występował ten problem ,telefon ponownie oddany do serwisu i teraz czekam na nową sztukę zobaczymy , ale bez problemu reklamacja uznana co co przycisku wiec lepiej wysłać/oddać niech sprawdzą.
iPhone X 64 GB
#5
Napisano 13 września 2016 - 17:09
#6
Napisano 13 września 2016 - 17:11
Mocno było to słychać u Cuebie ? U mnie słychać to, ale przy przybliżeniu telefonu do ucha. Może jestem przewrażliwiony, ale mam jeszcze miesiąc gwarancji.
U mnie też jest dwuskokowy HOME
Nie szedłem do serwisu bo mi to specjalnie nie przeszkadza.
#7
Napisano 13 września 2016 - 17:20
u mnie natomiast było słychać taki pusty dźwięk jak by nic pod przycinkiem nie było.
iPhone X 64 GB
#8
Napisano 15 września 2016 - 09:06
Witam,
Zdecydowałem się oddać telefon do serwisu.
Telefon kupiłem jako nowy, polska dystrybucja na allegro. Czy kontaktować się ze sprzedawcą (firma zajmująca się handlem telefonami) czy bezpośrednio wysyłać telefon do serwisu (dołączając do tego fakturę zakupu) ? Jeśli bezpośrednio do serwisu to gdzie ?
Z góry dzięki.
Darek
#9
Napisano 15 września 2016 - 10:46
#10
Napisano 15 września 2016 - 10:48
Jeśli sklep nie jest oficjalnym partnerem lub resellerem apple to oddawaj do sklepu bo apple nie przyjmie Ci faktury od nich jako potwierdzenia gwarancji z tego co się orientuję.
MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2
#11
Napisano 15 września 2016 - 11:07
Z tego co widać nie masz pojęcia i wypisujesz głupoty.
Do naprawy gwarancyjnej nie jest potrzebne przedstawienie jakiegokolwiek dowodu zakupu, o ile w systemie wszystko się zgadza.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#12
Napisano 15 września 2016 - 11:20
o ile w systemie się wszystko zgadza, jak sam napisałeś . W urządzeniach z alledrogo nie zawsze się "wszystko zgadza"
MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2
#13
Napisano 15 września 2016 - 11:23
Ale to można bez problemu samemu sprawdzić.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#14
Napisano 15 września 2016 - 15:51
iPhone X 64 GB
#15
Napisano 15 września 2016 - 22:58
A jak w play brałem to gdzie oddać i czy długo się czeka?
#16
Napisano 16 września 2016 - 12:56
A jak w play brałem to gdzie oddać i czy długo się czeka?
Do Cortlandu
#17
Napisano 16 września 2016 - 13:46
Do Cortlandu
czeka się około tygodnia
iPhone X 64 GB
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych