Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone SE problem z icloud


Najlepsza odpowiedź nie_lubie_jablek , 04 września 2016 - 23:17

Jeśli blokada aktywacji jest wyłączona to odtwórz telefon w itunes. 

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Viola Pijanowska

Viola Pijanowska
  • 5 postów

Napisano 01 września 2016 - 03:01

Witam wszystkich na forum, mam pewien problem z moim iphonem. Przez ostatni tydzien bralam udzial w testowaniu bety ios 10. Stwierdzilam jednak ze poki co wole jednak 9.3.5 wprowadzilam wiec telefon w tryb DFU i odtworzylam go. Wczytalam back up z iCloud, jednaknwciaz wgrana byla beta. Odtworzylam wiec kopie zapasowa z komputera. Iphone prosi teraz o haslo do innego icloud niz moje. Czy support apple bedzie mogl odpiac mojego iP od tego konta? Dodam ze blokada aktywacji nie wystapila, mam dostep do menu. Komputer byl formatowany na poczatku suerpnia i jedynym iphonem ktory byl podlaczony byl moj poprzedni, na pewno byl inny appleID niz ten ktory widnieje teraz. Posiadam dowod zakupu z punktu gsm. Znalazlam tez dziewczyne ktorej konto jest na moim ip jednak nie wyrazila ona checi pomocy, zas hasel do maila ani icloud nie pamieta.. Czy ktos mial taka sytuacje? Czy apple musi w jakis sposob odblokowac moj telefon? A jesli nie to czy moge na drodze sadowej prosic o to? Z gory dziekuje za pomoc oraz przepraszam za brak polskich znakow.

iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb


#2 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 01 września 2016 - 07:00

Dowód z punktu gsm to żaden dowód. Chyba że mówisz o operatorze komórkowym jakimś.

#3 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 01 września 2016 - 08:08

Jak nie ma blokady aktywacji to usuń konto z icloud i wyzeruj iPhone z poziomu ustawień. 



#4 ezop12

ezop12
  • 42 postów

Napisano 01 września 2016 - 08:19

jeżeli wgrał Ci się soft normalnie to powinno obejść się bez interwencji appla

 

rozumiem że urządzenia nie posiadasz od nowości ?



#5 Viola Pijanowska

Viola Pijanowska
  • 5 postów

Napisano 04 września 2016 - 20:49

jeżeli wgrał Ci się soft normalnie to powinno obejść się bez interwencji appla

 

rozumiem że urządzenia nie posiadasz od nowości ?

posiadam od nowości, zakupione w serwisie gsm. posiadam paragon oraz ich kartę gwarancyjną. aktywowałam go swoim apple id, od tego momentu zaczęła się naliczać gwarancja apple więc mam względną pewność że nie był wcześniej używany.

 

 

telefon normalnie przeszedł do menu, nie wymagał podania hasła przy aktywacji (okno do logowania z podanym pełnym apple id, dostępny krok "pomiń"). zerowanie do fabrycznych nic nie dało. apple ID powiązany obecnie z moim telefonem jest nieaktywny/wyłączony. nie ma możliwości wyłączenia FMI. 

 

Apple umywa ręce, twierdząc że telefon jest teraz osoby, której nawet nie znam. podano mi jedynie datę back-upu oraz imię i nazwisko osoby do której należy konto. sęk w tym, że nawet jej nie znam. oczywiście nie dopuszczają też do siebie możliwości jakim cudem na moim iCloud był cudzy back-up. telefon był odtworzony przez iTunes>iCloud. komputer był formatowany po dacie back-upu którą mi podano więc nie jest możliwe, żeby znalazł się na moim komputerze. dodam tylko, że jestem jedyną osobą, która laptopa używała, wcześniejsze podłączane urządzenia to moje dwa poprzednie iphony, które również działały na moim apple id. 

 

co zrobić w tej sytuacji? dodam, że facebook przeszukany, osoby o podanych danych nie znalazłam, na podany mail pisałam, jednak bez odpowiedzi. telefon do gmail wykonany, podany adres email istnieje. 
 


iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb


#6 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 04 września 2016 - 20:58

Raz piszesz że nie ma blokady aktywacji innym razem że jest. 

 

Sprawdź na tej stronie https://www.icloud.com/activationlock/

 

jeśli blokada jest aktywna to nic nie zrobisz bez udziału osoby na którą jest konto icloud. Zgłoś się do sprzedawcy może dysponuje oryginalną FV zakupu jeśli nie to obawiam się że możesz zacząć szukać drugiego SE. 



#7 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 04 września 2016 - 21:31

Kupilas go zafoliowanego w oryginalnym pudelku ?

#8 Viola Pijanowska

Viola Pijanowska
  • 5 postów

Napisano 04 września 2016 - 23:01

Raz piszesz że nie ma blokady aktywacji innym razem że jest. 

 

Sprawdź na tej stronie https://www.icloud.com/activationlock/

 

jeśli blokada jest aktywna to nic nie zrobisz bez udziału osoby na którą jest konto icloud. Zgłoś się do sprzedawcy może dysponuje oryginalną FV zakupu jeśli nie to obawiam się że możesz zacząć szukać drugiego SE. 

 

blokada aktywacji przy włączeniu się nie wyświetliła (activation lock), telefon ma status blokada aktywacji: wyłączona. jednakże po wejściu do ustawienia>icloud wisi konto, którego nie można zalogować/wylogować gdyż nie znam hasła (gdy wpisałam odruchowo swoje pokazało, że apple id jest zablokowany ze względów bezpieczeństwa). po restore ponownie wrzuca mi kopię zapasową z tymże icloud.

tak, telefon kupiłam zafoliowany, akcesoria zafoliowane, wszystko w porządku porównując do poprzednich modeli, kluczyk do karty sim, instrukcja w pudełku tak samo.


załączam screeny jak to wygląda. 

Załączone pliki


iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb


#9 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 04 września 2016 - 23:17   Najlepsza odpowiedź

Jeśli blokada aktywacji jest wyłączona to odtwórz telefon w itunes. 



#10 Viola Pijanowska

Viola Pijanowska
  • 5 postów

Napisano 05 września 2016 - 00:23

przy próbie odtworzenia przez iTunes wciąż powracało do zalogowanego cudzego apple ID, tak jakby pomijało ekran aktywacyjny i przywracało jakąś kopię zapasową. dopiero restore przez czysty plik ipsw pozwolił na przywrócenie do ustawień fabrycznych.

temat do zamknięcia, dziękuję bardzo za pomoc. pozmieniałam hasła do maila i icloud, przeskanowałam komputer, jednak nurtuje mnie kwestia - jak to się mogło stać? byłabym wdzięczna za jakąś sugestię.


iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb


#11 dariod7

dariod7
  • 8 postów

Napisano 05 września 2016 - 10:52

ja miałem podobny problem z itunes, po DFU chciał hasło do mojej koleżanki z mojej grupy rodzinnej :), na szczęście format tel rozwiązał ten problem chociaż do tej pory nie mam pomysłu co mogło pójść nie tak ??? 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych