
iPhone SE problem z icloud

Best Answer nie_lubie_jablek , 04 September 2016 - 23:17
Jeśli blokada aktywacji jest wyłączona to odtwórz telefon w itunes.
Go to the full post
#1
Posted 01 September 2016 - 03:01
iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb
#2
Posted 01 September 2016 - 07:00
#3
Posted 01 September 2016 - 08:08
Jak nie ma blokady aktywacji to usuń konto z icloud i wyzeruj iPhone z poziomu ustawień.
#4
Posted 01 September 2016 - 08:19
jeżeli wgrał Ci się soft normalnie to powinno obejść się bez interwencji appla
rozumiem że urządzenia nie posiadasz od nowości ?
#5
Posted 04 September 2016 - 20:49
jeżeli wgrał Ci się soft normalnie to powinno obejść się bez interwencji appla
rozumiem że urządzenia nie posiadasz od nowości ?
posiadam od nowości, zakupione w serwisie gsm. posiadam paragon oraz ich kartę gwarancyjną. aktywowałam go swoim apple id, od tego momentu zaczęła się naliczać gwarancja apple więc mam względną pewność że nie był wcześniej używany.
telefon normalnie przeszedł do menu, nie wymagał podania hasła przy aktywacji (okno do logowania z podanym pełnym apple id, dostępny krok "pomiń"). zerowanie do fabrycznych nic nie dało. apple ID powiązany obecnie z moim telefonem jest nieaktywny/wyłączony. nie ma możliwości wyłączenia FMI.
Apple umywa ręce, twierdząc że telefon jest teraz osoby, której nawet nie znam. podano mi jedynie datę back-upu oraz imię i nazwisko osoby do której należy konto. sęk w tym, że nawet jej nie znam. oczywiście nie dopuszczają też do siebie możliwości jakim cudem na moim iCloud był cudzy back-up. telefon był odtworzony przez iTunes>iCloud. komputer był formatowany po dacie back-upu którą mi podano więc nie jest możliwe, żeby znalazł się na moim komputerze. dodam tylko, że jestem jedyną osobą, która laptopa używała, wcześniejsze podłączane urządzenia to moje dwa poprzednie iphony, które również działały na moim apple id.
co zrobić w tej sytuacji? dodam, że facebook przeszukany, osoby o podanych danych nie znalazłam, na podany mail pisałam, jednak bez odpowiedzi. telefon do gmail wykonany, podany adres email istnieje.
iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb
#6
Posted 04 September 2016 - 20:58
Raz piszesz że nie ma blokady aktywacji innym razem że jest.
Sprawdź na tej stronie https://www.icloud.com/activationlock/
jeśli blokada jest aktywna to nic nie zrobisz bez udziału osoby na którą jest konto icloud. Zgłoś się do sprzedawcy może dysponuje oryginalną FV zakupu jeśli nie to obawiam się że możesz zacząć szukać drugiego SE.
#7
Posted 04 September 2016 - 21:31
#8
Posted 04 September 2016 - 23:01
Raz piszesz że nie ma blokady aktywacji innym razem że jest.
Sprawdź na tej stronie https://www.icloud.com/activationlock/
jeśli blokada jest aktywna to nic nie zrobisz bez udziału osoby na którą jest konto icloud. Zgłoś się do sprzedawcy może dysponuje oryginalną FV zakupu jeśli nie to obawiam się że możesz zacząć szukać drugiego SE.
blokada aktywacji przy włączeniu się nie wyświetliła (activation lock), telefon ma status blokada aktywacji: wyłączona. jednakże po wejściu do ustawienia>icloud wisi konto, którego nie można zalogować/wylogować gdyż nie znam hasła (gdy wpisałam odruchowo swoje pokazało, że apple id jest zablokowany ze względów bezpieczeństwa). po restore ponownie wrzuca mi kopię zapasową z tymże icloud.
tak, telefon kupiłam zafoliowany, akcesoria zafoliowane, wszystko w porządku porównując do poprzednich modeli, kluczyk do karty sim, instrukcja w pudełku tak samo.
załączam screeny jak to wygląda.
Attached Files
iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb
#9
Posted 04 September 2016 - 23:17 Best Answer
Jeśli blokada aktywacji jest wyłączona to odtwórz telefon w itunes.
#10
Posted 05 September 2016 - 00:23
przy próbie odtworzenia przez iTunes wciąż powracało do zalogowanego cudzego apple ID, tak jakby pomijało ekran aktywacyjny i przywracało jakąś kopię zapasową. dopiero restore przez czysty plik ipsw pozwolił na przywrócenie do ustawień fabrycznych.
temat do zamknięcia, dziękuję bardzo za pomoc. pozmieniałam hasła do maila i icloud, przeskanowałam komputer, jednak nurtuje mnie kwestia - jak to się mogło stać? byłabym wdzięczna za jakąś sugestię.
iPhone 4 8gb/iPhone 4 16gb/iPhone 4s 8gb/iPhone 4s 32gb/iPhone 5s 64gb/iPhone SE 16gb
#11
Posted 05 September 2016 - 10:52
ja miałem podobny problem z itunes, po DFU chciał hasło do mojej koleżanki z mojej grupy rodzinnej , na szczęście format tel rozwiązał ten problem chociaż do tej pory nie mam pomysłu co mogło pójść nie tak ???
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users