Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac A1225 24" Early 2009 - kernel panic.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 radpac

radpac
  • 28 postów
  • SkądKonstantynów, Lodz, Poland

Napisano 30 sierpnia 2016 - 17:36

Załączony plik  kernelpanic.jpg   84,74 KB   0 Ilość pobrańWitam,
wyżej opisany iMac ma problemy z kernel panic. W pewnym momencie ładowania się paska pojawia się log z błędami (których nie jestem w stanie rozszyfrować). Zmieniałem podzespoły takie jak RAM czy dysk aby zobaczyć czy to nie ich wina. Przy podłączeniu dysku z zainstalowanym Mac OS X zabawa kończy się właśnie na kernel panicu, natomiast gdy chcę zainstalować system z USB, sytuacja jest identyczna. Czy to wina hardware'u? Macie panowie (i panie?) jakieś pomysły? Podpowiem, że grafika była ostatnio naprawiana (jak to jest w tych modelach). Załączam zdjęcie przedstawiające log.
Pozdro!

 



#2 666

666

    Mac Pro doctor


  • 2 401 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 02 września 2016 - 22:44

Jak sobie nie radzisz samodzielnie – oddaj do serwisu. Z tego loga, jak i z Twojego opisu nie wynika jednoznacznie konkretna przyczyna.

Kernel trap to błąd najczęściej software'owy ale może mieć podłoże sprzętowe. Bez kompleksowej diagnostyki to możesz sobie wymieniać grafiki, pamięci, płyty główne czy zasilacze i może trafisz, może nie.


mac-pro.pl

Serwis i (roz)budowa stacji roboczych Apple
Masz problem z Makiem Pro? Brakuje mu mocy?

Pisz lub dzwoń: 501211594


#3 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 03 września 2016 - 06:47

Obstawiam problem z chipsetem na płycie głównej.


Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl


#4 666

666

    Mac Pro doctor


  • 2 401 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 04 września 2016 - 00:22

To nie jest zgadywanka.


mac-pro.pl

Serwis i (roz)budowa stacji roboczych Apple
Masz problem z Makiem Pro? Brakuje mu mocy?

Pisz lub dzwoń: 501211594


#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 04 września 2016 - 10:59

To nie jest zgadywanka.

 

Niestety - dla wielu jest. Potem są dziwne kwiatki przy naprawie. Ostatni hit to "trwałe uszkodzenie połączeń procesora z mostem" :D .Oczywiście po diagnostyce wychodzi brak działania jakiegoś małego podzespołu.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych