Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Wymieniony iPhone a gwarancja


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 AAnd88

AAnd88
  • 36 posts

Posted 27 August 2016 - 06:37

Witajcie,

mam pytanie dot. gwarancji Apple. W autoryzowanym serwisie Apple dowiedziałem się, że w przypadku wymiany telefonu na nowy gwarancja Apple na wymieniony telefon kontynuuje się do końca starego okresu gwarancyjnego lub przez okres 90 dni, zależnie od tego, który z tych okresów jest dłuższy. No i teraz moje pytanie. Skąd jest ta informacja? Bo jak wchodzę na oficjalną stronę Apple, a konkretnie na http://www.apple.com...l-warranty.html, to nie widzę tam takiego zapisu. Jest natomiast zapis:

 

 

 

Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.

 

Oczywiście sprawdzam wersję 3/1/2016 – present.

Po mojemu wynika z tego, że na wymieniony sprzęt jest rok gwarancji.

Ktoś coś wie na ten temat?



#2 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 27 August 2016 - 07:12

Tak, w serwisie udzielili blednej informacji.
Jesli sprzet pochodzi z Polski, to gwarancja leci od nowa. Jesli nie, to tak jak serwis mowil.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Danioo

Danioo
  • 1057 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 27 August 2016 - 12:19

Tak, w serwisie udzielili blednej informacji.
Jesli sprzet pochodzi z Polski, to gwarancja leci od nowa. Jesli nie, to tak jak serwis mowil.

 

Nie do końca. Mój 6s wymieniany w iMad na gwarancji z powodu kurzu pod ekranem w kwietniu tego roku ma przepisaną gwarancję ze starego (do października 2016 bo była dłuższa niż 3 miesiące - rozmawiałem też z infolinią i na każdą wymianę w Polsce dają 90 dni albo przepisanie gwarancji ze starego).


iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)

Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB 


#4 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 27 August 2016 - 12:30

To reklamuj, chyba, że iPhone nie pochodzi z Polskiej dystrybucji. W innym wypdku musi dostać nową gwarancję. Było to wałkowane do znudzenia na forum i nie ma sensu po raz milion pierwszy tego wałkować znów.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#5 Danioo

Danioo
  • 1057 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 27 August 2016 - 12:59

Pochodzi z polskiej kupiony od razu po premierze w Orange na przedłużenie umowy (firma). Teraz znowu jest w serwisie z powodu wiecznie dostającego się kurzu pomiędzy ekran a dotyk i wypalających się pikseli. Ciekawy jestem co tym razem wymyślą. Telefon na gwarancji ląduje już piąty raz (w między czasie wymieniony na nowy) i nadal to samo. Najlepsze jest to, że zawsze mówią (zarówno w serwisie jak i na infolinii), ze nie wiedzą dlaczego tak się dzieje, że to wada fabryczna i nowe ekrany już jej nie mają a po dwóch miesiącach i tak ląduje w serwisie z tą samą przypadłością.


iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)

Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB 


#6 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2064 posts
  • SkądRzym

Posted 28 August 2016 - 12:35

Ja wymieniałem rownież w imad iPhone 6s plus. Powiedzieli, ze gwarancje mam do końca okresu ze starego , a na podstawie faktury zakupu mam gwarancje na cały rok. W Cortlandzie nie było takich kombinacji.

#7 Konewa71

Konewa71
  • 88 posts
  • SkądWarszawa

Posted 05 October 2016 - 14:34

    Dzisiaj dzwoniłem na info Apple (008004411875) zapytałem jak wygląda sprawa gwarancji wymienionego urządzenia, bo mam sprzeczne informacje.

Konsultant stwierdził, że sprzęt nabyty po ostatnim marca 2015 po wymianie na nowy/odnowiony podlega nowej rocznej gwarancji i biegnącemu od nowa trzymiesięcznemu wsparciu telefonicznemu, oczywiście musi być z polskiej dystrybucji. Sprzęt kupiony przed 31 marca 2015 ma 90 dni gwarancji. Oczywiście poprosił o numer seryjny urządzenia i na jego podstawie zobaczył w systemie kiedy była wymiana, dla potwierdzenia zapytał tylko kiedy i w jakim serwisie dokonano wymiany.Poprosił o chwilkę cierpliwości, puścił muzyczkę i dosłownie w ciągu 6 minut zakres gwarancji został uaktualniony z 21 lutego 2017 do 15 września 2017 i wsparcie tel. do 15 grudnia 2017. Oczywiście gwarancja byłaby honorowana z protokołem wymiany, jednak sprzedaję telefon i zależało mi by w systemie była widoczna właściwa data zakończenia gwarancji. Niestety trzeba dzwonić i prosić o uaktualnienie z "automatu" tego nie robią, jednak po kontakcie "załatwiają sprawę od ręki".

 

.



#8 Piotr Leslaw Lesiowy

Piotr Leslaw Lesiowy
  • 2 posts

Posted 19 September 2017 - 19:30

Potrzebuję pomocy... mój iphone 5s samoistnie zaczął się wyłączać a po którymś uruchomieniu i resecie przez kilka godzin nie chciał się włączyć. Oddałem do serwisu Orange, oni przez Regenersis i zaczął się problem. telefon poleciał do Warszawy, a obecnie jest podobno przesłany do Holandii do Bredy. Moja prośba o pomoc brzmi: Co zazwyczaj się dzieje gdy telefon jest odsyłany do APPLE'a za granicę, jest faktycznie naprawiany czy po to, żeby podtrzymali decyzję z Polski np. o konieczności wymiany na odnowiony? Trzy tygodnie czekam i teraz taka informacja i nie wiem na co liczyć a gwarancja leci...Dzięki za pomoc.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users