
Iphone 6s problem z ładowaniem
#1
Napisano 23 sierpnia 2016 - 15:44
#2
Napisano 23 sierpnia 2016 - 15:53
Jeśli wyskoczył taki komunikat raz, a teraz przewód działa to zignorować i nie przejmować się. Jeśli ten komunikat pojawia się przy każdym podłączeniu to albo sprawdzić na innym przewodzie albo od razu udać się z telefonem i przewodem do serwisu.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 23 sierpnia 2016 - 17:35
#4
Napisano 23 sierpnia 2016 - 19:47
#5
Napisano 23 sierpnia 2016 - 19:54
Kiedyś kupując kabel Belkin w iSpot sprzedawca powiedział, że błędy pojawiają się również na org.
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
#6
Napisano 24 sierpnia 2016 - 15:10
#7
Napisano 24 sierpnia 2016 - 21:40
mi 2x wyskoczyło na oryginalnym docku w iP 6s. Bez paniki
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#8
Napisano 25 sierpnia 2016 - 14:44
#9
Napisano 25 sierpnia 2016 - 18:38
Nie masz czego tu serwisować.
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
#10
Napisano 01 września 2016 - 22:53
Pojawianie się takiego komunikatu na oryginalnym kablu - nie jest normalną sytuacją.
Jeżeli kabel jest oryginalny (i nieuszkodzony) może świadczyć to o problemach z iPhone.
Pomogłem ? - Lubię to
#11
Napisano 02 września 2016 - 10:03
To i ja mam pytanie odnośnie baterii, może i odpowiedź jest banalnie prosta ale nie udało mi się jej nigdzie znaleźć - chodzi o statystyki baterii - mamy tam 24-godzinne oraz ze względu na liczbe dni (4 dni itd) i tu sie pojawia pytanie - z tego co zauważyłem to u niektórych osób po pełnym ładowaniu liczba "dni" się zeruje i leci od nowa (sądząc po screenach i z tego co było kiedyś na moim 4s) obecnie zaś na iphonie 6s liczba dni jak dobiła do 7 tak i dalej "wisi" - czy tak ma być czy jest na to jakaś ukryta opcja która restartuje owe statystyki?
Użytkownik maniakse edytował ten post 02 września 2016 - 10:04
Iphone 4s 16gb --> Samsung Galaxy S4 --> Iphone 6s 64gb Space Gray
#12
Napisano 02 września 2016 - 11:16
#13
Napisano 05 września 2016 - 15:31
uszkodzony kabel lub zabrudzone gniazdo i kabel, w moim przypadku,
wystarczyło wyczyścić gniazdo, i po problemie :-)
sprężone powietrze lub patyczek do uszu, ścięty + wacik + izopropanol = czyste gniazdo,
przy okazji wyczyściłem gniazdo słuchawek,
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych