Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Iphone 6s problem z ładowaniem


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 knack_lion

knack_lion
  • 11 posts

Posted 23 August 2016 - 15:44

Witam. Posiadam IP 6s już 2 tygodnie i dziś wyskoczył mi komunikat, że kabel którym ładuję telefon jest nieoryginalny... Kabel jest z pudełka! Co robić w takiej sytuacji?

#2 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 23 August 2016 - 15:53

Jeśli wyskoczył taki komunikat raz, a teraz przewód działa to zignorować i nie przejmować się. Jeśli ten komunikat pojawia się przy każdym podłączeniu to albo sprawdzić na innym przewodzie albo od razu udać się z telefonem i przewodem do serwisu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 knack_lion

knack_lion
  • 11 posts

Posted 23 August 2016 - 17:35

Ile trwa serwis? Do soboty jestem na chorwacji i zastanawiam się czy nie oddać go do chorwackiego serwisu jeśli trwałoby to parę chwil ew. Dzień. Czy kupno nowego kabla załatwi sprawę?

#4 knack_lion

knack_lion
  • 11 posts

Posted 23 August 2016 - 19:47

I jeszcze jedno pytanie... Czy to normalne że się takie błędy zdarzajà?

#5 krissolek

krissolek
  • 431 posts
  • SkądLubań/Wrocław

Posted 23 August 2016 - 19:54

Kiedyś kupując kabel Belkin w iSpot sprzedawca powiedział, że błędy pojawiają się również na org.


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#6 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 24 August 2016 - 15:10

Dokladnie, mi tez na oryginalnym kablu takie coś się pojawiło. Nie ma się czym przejmować, jak masz pewność, że kabel oryginalny, to nic się nie dzieje.

#7 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 24 August 2016 - 21:40

mi 2x wyskoczyło na oryginalnym docku w iP 6s. Bez paniki :)


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#8 knack_lion

knack_lion
  • 11 posts

Posted 25 August 2016 - 14:44

Czyli w ispot nie będą robić problemów o serwisowanie tego? I czy będę musiał im oddać telefon na dłuższy czas czy zrobią mi to od ręki? Co wziąć ze sobą do ispota? Całe pudełko z telefonem?

#9 krissolek

krissolek
  • 431 posts
  • SkądLubań/Wrocław

Posted 25 August 2016 - 18:38

Nie masz czego tu serwisować. 


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#10 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 01 September 2016 - 22:53

Pojawianie się takiego komunikatu na oryginalnym kablu - nie jest normalną sytuacją.
Jeżeli kabel jest oryginalny (i nieuszkodzony) może świadczyć to o problemach z iPhone.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#11 maniakse

maniakse
  • 135 posts
  • SkądPoznań

Posted 02 September 2016 - 10:03

To i ja mam pytanie odnośnie baterii, może i odpowiedź jest banalnie prosta ale nie udało mi się jej nigdzie znaleźć - chodzi o statystyki baterii - mamy tam 24-godzinne oraz ze względu na liczbe dni (4 dni itd) i tu sie pojawia pytanie - z tego co zauważyłem to u niektórych osób po pełnym ładowaniu liczba "dni" się zeruje i leci od nowa (sądząc po screenach i z tego co było kiedyś na moim 4s) obecnie zaś na iphonie 6s liczba dni jak dobiła do 7 tak i dalej "wisi" - czy tak ma być czy jest na to jakaś ukryta opcja która restartuje owe statystyki?


Edited by maniakse, 02 September 2016 - 10:04.

Iphone 4s 16gb --> Samsung Galaxy S4 --> Iphone 6s 64gb Space Gray


#12 tzk

tzk
  • 172 posts

Posted 02 September 2016 - 11:16

U mojej zony w SE tez sie pojawił komunikat. Co więcej przewodu juz nie było, a komunikat wyskakiwał co kilkanaście minut. Przedmuchalem gniazdo ładowania i póki co sie uspokoiło.

#13 koyot.gk

koyot.gk
  • 2 posts

Posted 05 September 2016 - 15:31

uszkodzony kabel lub zabrudzone gniazdo i kabel, w moim przypadku,
wystarczyło wyczyścić gniazdo, i po problemie :-)


sprężone powietrze lub patyczek do uszu, ścięty + wacik + izopropanol = czyste gniazdo,
przy okazji wyczyściłem gniazdo słuchawek, 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users