Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znajdź mój Mac i lokalizacja macbooka air


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mmateusz

mmateusz
  • 33 postów

Napisano 16 sierpnia 2016 - 09:14

Cześć

 

W weekend zgubiłem Macbooka Air. Postępowałem zgodnie z supportem od Apple. Jednakże utknąłem na aplikacji Znajdź mój Mac.

 

Ze swojego iPhone próbuję zlokalizować Mac'a, jednakże bezskutecznie. 

 

Podczas gdy znajduje mi lokalizację iPhone'a, po chwili namysłu aplikacja wskazuje, że Macbook Air jest "poza siecią", i dźwięk oraz blokada, zostaną wykonane, gdy Mac połączy się z internetem. 

 

Nie pamiętam czy aktywowałem, tą aplikację po zakupie...

 

Komunikat, że jest "poza siecią" oznacza, że komputer jest zniszczony, nie był logowany (mam jedno konto z moim imieniem i nazwiskiem oraz hasłem), czy znajdź mój mac nie została aktywowana??

 

Proszę o pomoc. 



#2 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 16 sierpnia 2016 - 11:00

Wydaje mi się, że komunikat "Poza siecią" oznacza, że Macbook jest poza siecią;) Po prostu nie jest połączony do internetu, Macbook musi się przecież połączyć z wifi i dopiero wtedy będzie lokalizowany, to nie iPhone z kartą sim i gps.


  • mmateusz lubi to

#3 JEDI_V-03965dee98

JEDI_V-03965dee98
  • 2 630 postów
  • Płeć:
  • SkądOBERSCHLESIEN

Napisano 18 sierpnia 2016 - 15:13

Jesli masz jedno konto z usunietym kontem goscia to o lapku mozesz zapomniec, z automatu nie zaloguje sie do innej sieci, bez konta goscia nie wejdzie do sieci.

Jesli w Preferencjach Systemowych  w usludzie iCloud jestes wylogowany to po sprzecie.


Mac Mini i7(Late2012)-2.3GHz/16GB/128GB SSD+1TB/HD4000/10.12+DELL U2412M,iMac24"C2D(Late2006)2.16GHz/4GB/320GB/7300GT/10.6.8,PM G5 Quad Core(Late2005)-2.5GHz/8GB/2.5TB/7800GT/10.5.8,iPhone 6+ 16GB


#4 mmateusz

mmateusz
  • 33 postów

Napisano 19 sierpnia 2016 - 08:52

na icloud.com, wchodząc w ustawieniach widnieje jako zalogowany zarówno iPhone jak i MB.

 

Powoli mija tydzień i dalej jest ciągle "poza siecią". Ciekawe czy ta osoba, która znalazła go nie potrafi się zalogować (np. poprzez utworzenie nowego konta, reinstall systemu, bo profilu Gościa nie ma - i teraz żałuje), czy może komputer jest rozwalony i osoba nie ma w ten sposób nawet do niego dostępu. Na policji cisza, w internecie też. Czekam dalej, może w końcu ktoś sie zaloguje. 

 

Jeśli ktoś zrobi reinstall systemu, albo w inny sposób obejdzie zalogowanie na moje konto, dalej będzie wykrywało mi w "Find my mac"?


Czy komunikat "Żadanie blokady przesłano dnia 13 sierpnia o 02:43" na icloud.com -> find my iphone -> wszystkie urządzenia oznacza, że wtedy kliknąłem te opcje w aplikacji "włącz dźwiek", "zablokuj komputer", czy wtedy ktoś odpalił komputer i zablokowało mu go? Pytanie zadaje bo z tego co pamiętam o tej godzinie spałem. Chyba, że sie przebudziłem i pierwsza czynność to był find my iphone. 

 

Tonący brzytwy się chwyta...


Czy jeśli nie będę aktualnie miał włączonej aplikacji find my mac na iPhonie, to gdy ktoś połączy się z internetem na moim zgubionym macu to i tak pojawi mi się komunikat o lokalizacji komputera, czy tylko jeśli w tej samej chwili mam włączoną aplikację?



#5 JEDI_V-03965dee98

JEDI_V-03965dee98
  • 2 630 postów
  • Płeć:
  • SkądOBERSCHLESIEN

Napisano 19 sierpnia 2016 - 11:37

Dostaniesz info droga mailowa.


  • mmateusz lubi to

Mac Mini i7(Late2012)-2.3GHz/16GB/128GB SSD+1TB/HD4000/10.12+DELL U2412M,iMac24"C2D(Late2006)2.16GHz/4GB/320GB/7300GT/10.6.8,PM G5 Quad Core(Late2005)-2.5GHz/8GB/2.5TB/7800GT/10.5.8,iPhone 6+ 16GB


#6 mmateusz

mmateusz
  • 33 postów

Napisano 22 sierpnia 2016 - 11:27

Czy reinstal systemu spowoduje, że nie będę widział mojego MB na koncie iCloud w find my mac / nie będę mógł go zlokalizować? 

Jak się zorientować czy był reinstal?

Czy jest możliwość zrobienia reinstalu systemu przez osobę, która nie ma dostępu do komputera bo nie zna hasła użytkownika?



#7 JEDI_V-03965dee98

JEDI_V-03965dee98
  • 2 630 postów
  • Płeć:
  • SkądOBERSCHLESIEN

Napisano 22 sierpnia 2016 - 14:25

Nie wiem, dobrze pamietam, ale reinstal jest mozliwy po zmianie dysku na nowy, rozwiazaniem jest/bylo zastosowanie hasla sprzetowego(nie mylic z haslem na konto).


Mac Mini i7(Late2012)-2.3GHz/16GB/128GB SSD+1TB/HD4000/10.12+DELL U2412M,iMac24"C2D(Late2006)2.16GHz/4GB/320GB/7300GT/10.6.8,PM G5 Quad Core(Late2005)-2.5GHz/8GB/2.5TB/7800GT/10.5.8,iPhone 6+ 16GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych