Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zamówienie z Apple Store


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Rapikol-94e69b07b1

Rapikol-94e69b07b1
  • 2 posts

Posted 11 August 2016 - 17:06

Witam, zamówiłem wczoraj poprzez apple.com iPhone'a SE i dostałem dziwną wiadomość na e-maila:
 

Od: orderprocessingemeia@apple.com

Tytuł: Proszę o pilny kontakt telefoniczny ws. niedawnego zamówienia w Apple Store (Mój numer zamówienia)

 

Sz. P. (Moje imię i nazwisko)

Dziękujemy za zamówienie złożone niedawno w internetowym sklepie Apple Store.

Muszę skontaktować się z Państwem w celu potwierdzenia niektórych informacji.

Aby zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane, proszę skontaktować się ze mną pod bezpłatnym numerem 800702697 (wewnętrzny 45071538). Jeśli nie odbiorę, proszę pozostawić wiadomość na poczcie głosowej, podając numer zamówienia, swój numer do kontaktu oraz najdogodniejszą porę kontaktu w godzinach pracy. Oddzwonię.

Jeśli nie skontaktują się Państwo ze mną w ciągu najbliższych 6 dni, zamówienie zostanie automatycznie anulowane i otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o anulowaniu.

Proszę zatem o kontakt z Państwa strony.

Z pozdrowieniami,
Ferit
Bezpłatny nr telefonu 800702697 wew. 45071538

 

 

Dziś od rana próbowałem dzwonić na podany numer i za każdym razem otrzymywałem powiadomienie, że wszyscy konsultanci Apple są zajęci i proszą o pozostawienie wiadomości z informacjami podanymi w e-mailu (co oczywiście zrobiłem). Do teraz wciąż nie ma odzewu i jestem trochę zdenerwowany tą sytuacją gdyż liczyłem, że mojego nowego iPhone'a dostanę już w piątek, a tu lipa bo zamówienie utknęło w statusie "przetwarzanie pozycji" i wygląda na to, że nic nie mogę zrobić tylko czekać Bóg wie jak długo, aż łaskawie do mnie oddzwonią.

 

Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?

 

(P.S mam nadzieję, że to dobry dział na taki temat :))



#2 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 12 August 2016 - 22:16

Kupowałeś w polskim AOS ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Burczyk

Burczyk
  • 662 posts

Posted 13 August 2016 - 14:33

Moim zdaniem jakaś dziwna ta wiadomość jest od "Apple" może to jakiś wałek?

#4 Rapikol-94e69b07b1

Rapikol-94e69b07b1
  • 2 posts

Posted 13 August 2016 - 15:52

No więc okazało się, że e-mail jest prawdziwy i wszystko robiłem jak należy tylko wystąpił jeden problem... Osoba do której kazano mi zadzwonić obecnie jest na urlopie i nie może odebrać mojego telefonu, w obsłudze na głównej linii byli kompletnie zdziwieni tą sytuacją.

 

Koniec końców telefon puścili dalej bez potrzeby podawania żadnych dodatkowych informacji i został już wysłany, szkoda tylko, że przez tą pomyłkę teraz na paczkę muszę czekać do wtorku.

 

Co za jaja z tym Apple.  ;)



#5 Burczyk

Burczyk
  • 662 posts

Posted 18 August 2016 - 13:11

No więc okazało się, że e-mail jest prawdziwy i wszystko robiłem jak należy tylko wystąpił jeden problem... Osoba do której kazano mi zadzwonić obecnie jest na urlopie i nie może odebrać mojego telefonu, w obsłudze na głównej linii byli kompletnie zdziwieni tą sytuacją.

 

Koniec końców telefon puścili dalej bez potrzeby podawania żadnych dodatkowych informacji i został już wysłany, szkoda tylko, że przez tą pomyłkę teraz na paczkę muszę czekać do wtorku.

 

Co za jaja z tym Apple.  ;)

 

I jak? Telefon już dostałeś? Jakie wrażenia?






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users