Witam,
Posiadam iPhone 6 który został zakupiony około 400 dni temu jako nowy z roczną gwarancją, w ostatnich tygodniach przestał działać TouchID, ogólnie miałem problemy z odblokowaniem.
Myśłalem że coś nie tak z odciskami, więc usunąłem wszystkie odciski i chcialem dodać je na nowo i okazało się że nie mogę bo mam taki komunikat:
"Błąd. Nie można ukończyć konfiguracji Touch ID. Wróć i spróbuj ponownie."
Telefon resetowałem, czyściłem Touch ID, rozbierałem żeby sprawdzić czy taśiemka, i reszta jest OK - niestety jak nie działało, tak nie działa.
Wyczytałem w internecie że podobno Touch ID jest "parowany" z płyta główna czyli nie da się go wymienić ?!? Czy to jest prawda?
Jeżeli tak to co teraz zrobić? Telefon cegła? Bo touch nie wymienię, a przy aktualizacji softa też będzie sypać błędem bo jest uszkodzony Touch?