Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[iPhone 6][8.0.2] TouchID nie można ukończyć konfiguracji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 vimoco

vimoco
  • 293 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 16:50

Witam,

 

Posiadam iPhone 6 który został zakupiony około 400 dni temu jako nowy z roczną gwarancją, w ostatnich tygodniach przestał działać TouchID, ogólnie miałem problemy z odblokowaniem.

Myśłalem że coś nie tak z odciskami, więc usunąłem wszystkie odciski i chcialem dodać je na nowo i okazało się że nie mogę bo mam taki komunikat:

 

"Błąd. Nie można ukończyć konfiguracji Touch ID. Wróć i spróbuj ponownie."

 

nH68AwD.jpg

 

 

Telefon resetowałem, czyściłem Touch ID, rozbierałem żeby sprawdzić czy taśiemka, i reszta jest OK - niestety jak nie działało, tak nie działa.

Wyczytałem w internecie że podobno Touch ID jest "parowany" z płyta główna czyli nie da się go wymienić ?!? Czy to jest prawda?

Jeżeli tak to co teraz zrobić? Telefon cegła? Bo touch nie wymienię, a przy aktualizacji softa też będzie sypać błędem bo jest uszkodzony Touch?


apple i'like..

#2 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 17:47

Tak TI jest sparowany z plyta wiec go nie wymienisz, przy aktualizacji nie bedzie problemu bo apple juz usunelo blad 53 wiec mozesz aktualizowac, jedynie pozostaje ci serwis

#3 vimoco

vimoco
  • 293 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 20:48

Rozumiem, czyli jakiekolwiek wymiany typu przelutowaniu taśmy raczej nie postawią TI na nogi? A co do tego pozostaje mi tylko serwis to jaki serwis?

Mow autoryzowanym jakimś serwisie Apple czy salonie Apple ? Bo zwykle serwisy GSM odpadają wiadomo.


apple i'like..

#4 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 21:40

Niestety sam tego nie zrobisz, zadna wymiana tasiemek lutowanie itp nic nie da. Oddaj do autoryzowanego serwisu apple z tego co wyczytalem kiedys na oficjalnych forach apple serwisy apple maja mozliwosc programowania nowych touch id tak aby pasowaly do plyty glownej niestety jest to forum US wiec jak w polsce to wyglada to nie wiem. Skocz do jakiegos ispota, cortlandu lub imad i zapytaj ale jak w serwisie powiedza ze nic z tym nie da rady zrobic to nie zniechecaj sie i idz do nastepnego serwisu, czasem w jednym nic nie poradza a w drugim jak najbardziej

#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 23:46

Witam,

 

Posiadam iPhone 6 który został zakupiony około 400 dni temu jako nowy z roczną gwarancją, w ostatnich tygodniach przestał działać TouchID, ogólnie miałem problemy z odblokowaniem.

...

Najpierw możesz zwrócić się do sprzedawcy i spróbować reklamacji z tytułu rękojmi: nie minęło jeszcze 2 lata.

W ostateczności pozostaje wymiana TID (z całym ekranem) za pięćset parę złotych w ASA.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych