Cześć. Mam zepsute słuchawki earpods dołączone do iphone. Nie działa w nich jedna słuchawka. W jaki sposób to zareklamować ? Muszę oddać słuchawki razem z dowodem zakupu. A co jeśli po jakimś czasie zepsuje mi się telefon ? Czy wtedy znowu będę mógł oddać sprzęt na gwarancje czy jest to tylko jednorazowe. Tyle naczytałem na internecie, że teraz już sam nie wiem jak to jest. I jeszcze, lepiej oddać na gwarancje producenta czy niezgodność z umową w sklepie ?

Reklamacja sprzętu

Najlepsza odpowiedź macsupport , 29 lipca 2016 - 09:52
Jeśli telefon pochodzi z polskiej dystrybucji to na nowe słuchawki znów masz 12 miesięcy gwarancji. Musisz iść do serwisu autoryzowanego Apple, a nie do sklepu. Zabierasz iPhona, słuchawki i te uszkodzone słuchawki zostaną wymienione na nowe. Telefon potem możesz zgłaszać na gwarancję ile chcesz.
Przejdź do postu
#1
Napisano 28 lipca 2016 - 00:08
#2
Napisano 28 lipca 2016 - 22:26
Jeśli chodzi o dowód zakupu może być jego kserokopia, wyciąg bankowy jeśli płaciłeś przelewem lub kartą lub świadek, który potwierdzi że dokonałeś takiego zakupu.
- NewIphone lubi to
#3
Napisano 28 lipca 2016 - 23:36
Cześć. Mam zepsute słuchawki earpods dołączone do iphone. Nie działa w nich jedna słuchawka. W jaki sposób to zareklamować ? Muszę oddać słuchawki razem z dowodem zakupu. A co jeśli po jakimś czasie zepsuje mi się telefon ? Czy wtedy znowu będę mógł oddać sprzęt na gwarancje czy jest to tylko jednorazowe. Tyle naczytałem na internecie, że teraz już sam nie wiem jak to jest. I jeszcze, lepiej oddać na gwarancje producenta czy niezgodność z umową w sklepie ?
W serwisie słuchawki wymienią od ręki, albo max. w 1-2 dni. Reklamując z tytułu rękojmi w sklepie poczekasz 2 tygodnie.
- NewIphone lubi to
Pomogłem ? - Lubię to
#4
Napisano 29 lipca 2016 - 09:29
Mówiąc serwis macie na myśli jakiś oficjalny punkt sprzedaży Apple ? np. iDream ?
Jeśli oddam te słuchawki na gwarancje to zostaje ona jakoś przedłużona albo cokolwiek się z nią dzieje ? Jeśli za miesiąc będę musiał oddac iphone'a to bez problemu będę mógł to zrobić ?
#5
Napisano 29 lipca 2016 - 09:52 Najlepsza odpowiedź
Jeśli telefon pochodzi z polskiej dystrybucji to na nowe słuchawki znów masz 12 miesięcy gwarancji. Musisz iść do serwisu autoryzowanego Apple, a nie do sklepu. Zabierasz iPhona, słuchawki i te uszkodzone słuchawki zostaną wymienione na nowe. Telefon potem możesz zgłaszać na gwarancję ile chcesz.
- NewIphone lubi to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#6
Napisano 29 lipca 2016 - 15:50
O taką odpowiedź chodziło, dzięki wielkie
#7
Napisano 29 lipca 2016 - 22:29
Mówiąc serwis macie na myśli jakiś oficjalny punkt sprzedaży Apple ? np. iDream ?
Jeśli oddam te słuchawki na gwarancje to zostaje ona jakoś przedłużona albo cokolwiek się z nią dzieje ? Jeśli za miesiąc będę musiał oddac iphone'a to bez problemu będę mógł to zrobić ?
Lokalizacje autoryzowanych serwisów znajdziesz tu: https://locate.apple.com/pl/pl/ . - w tej chwili już są w prawie każdym mieście wojewódzkim.
Po wymianie słuchawek warto zachować kartę naprawy jako dokument, który może się przydać w przypadku konieczności reklamacji ich po upływie pierwotnego okresu gwarancji telefonu.
- NewIphone lubi to
Pomogłem ? - Lubię to
#8
Napisano 30 lipca 2016 - 22:04
Lokalizacje autoryzowanych serwisów znajdziesz tu: https://locate.apple.com/pl/pl/ . - w tej chwili już są w prawie każdym mieście wojewódzkim.
Po wymianie słuchawek warto zachować kartę naprawy jako dokument, który może się przydać w przypadku konieczności reklamacji ich po upływie pierwotnego okresu gwarancji telefonu.
Czyli po wymianie sprzętu okres gwarancji się 'resetuje' ?
#9
Napisano 30 lipca 2016 - 22:09
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#10
Napisano 31 lipca 2016 - 10:33
#11
Napisano 31 lipca 2016 - 12:01
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#12
Napisano 31 lipca 2016 - 21:07
#13
Napisano 31 lipca 2016 - 21:09
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#14
Napisano 31 lipca 2016 - 23:12
No chyba że, ale ci co kupują iPhone'y np. podczas premiery w Apple Store a potem muszą go wymienić w Polsce i dostają tylko 3 miesiące gwarancji…
Możesz kupić w UK i mieć 5 lat ... rękojmi.
Pomogłem ? - Lubię to
#15
Napisano 07 września 2016 - 22:18
Okej, słuchawki już mam nowe, sprawne, dzieki za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli zareklamuje telefon to gwarancja się przedłuża o kolejny rok czy nie ?
#16
Napisano 08 września 2016 - 10:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych