Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Reklamacja sprzętu


Najlepsza odpowiedź macsupport , 29 lipca 2016 - 09:52

Jeśli telefon pochodzi z polskiej dystrybucji to na nowe słuchawki znów masz 12 miesięcy gwarancji. Musisz iść do serwisu autoryzowanego Apple, a nie do sklepu. Zabierasz iPhona, słuchawki i te uszkodzone słuchawki zostaną wymienione na nowe. Telefon potem możesz zgłaszać na gwarancję ile chcesz.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewIphone

NewIphone
  • 32 postów

Napisano 28 lipca 2016 - 00:08

Cześć. Mam zepsute słuchawki earpods dołączone do iphone. Nie działa w nich jedna słuchawka. W jaki sposób to zareklamować ? Muszę oddać słuchawki razem z dowodem zakupu. A co jeśli po jakimś czasie zepsuje mi się telefon ? Czy wtedy znowu będę mógł oddać sprzęt na gwarancje czy jest to tylko jednorazowe. Tyle naczytałem na internecie, że teraz już sam nie wiem jak to jest. I jeszcze, lepiej oddać na gwarancje producenta czy niezgodność z umową w sklepie ?



#2 gr@nd

gr@nd
  • 257 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 28 lipca 2016 - 22:26

Z tego co wiem Apple nie wymaga dowodu zakupu,To czy chcesz reklamować do sprzedawcy-rękojmia czy do Apple-gwaranta zależy tylko od Ciebie.
Jeśli chodzi o dowód zakupu może być jego kserokopia, wyciąg bankowy jeśli płaciłeś przelewem lub kartą lub świadek, który potwierdzi że dokonałeś takiego zakupu.
  • NewIphone lubi to

#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 lipca 2016 - 23:36

Cześć. Mam zepsute słuchawki earpods dołączone do iphone. Nie działa w nich jedna słuchawka. W jaki sposób to zareklamować ? Muszę oddać słuchawki razem z dowodem zakupu. A co jeśli po jakimś czasie zepsuje mi się telefon ? Czy wtedy znowu będę mógł oddać sprzęt na gwarancje czy jest to tylko jednorazowe. Tyle naczytałem na internecie, że teraz już sam nie wiem jak to jest. I jeszcze, lepiej oddać na gwarancje producenta czy niezgodność z umową w sklepie ?

W serwisie słuchawki wymienią od ręki, albo max. w 1-2 dni. Reklamując z tytułu rękojmi w sklepie poczekasz 2 tygodnie.


  • NewIphone lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 NewIphone

NewIphone
  • 32 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 09:29

Mówiąc serwis macie na myśli jakiś oficjalny punkt sprzedaży Apple ? np. iDream ?


Jeśli oddam te słuchawki na gwarancje to zostaje ona jakoś przedłużona albo cokolwiek się z nią dzieje ? Jeśli za miesiąc będę musiał oddac iphone'a to bez problemu będę mógł to zrobić ?



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 lipca 2016 - 09:52   Najlepsza odpowiedź

Jeśli telefon pochodzi z polskiej dystrybucji to na nowe słuchawki znów masz 12 miesięcy gwarancji. Musisz iść do serwisu autoryzowanego Apple, a nie do sklepu. Zabierasz iPhona, słuchawki i te uszkodzone słuchawki zostaną wymienione na nowe. Telefon potem możesz zgłaszać na gwarancję ile chcesz.


  • NewIphone lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 NewIphone

NewIphone
  • 32 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 15:50

O taką odpowiedź chodziło, dzięki wielkie :)



#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 22:29

Mówiąc serwis macie na myśli jakiś oficjalny punkt sprzedaży Apple ? np. iDream ?


Jeśli oddam te słuchawki na gwarancje to zostaje ona jakoś przedłużona albo cokolwiek się z nią dzieje ? Jeśli za miesiąc będę musiał oddac iphone'a to bez problemu będę mógł to zrobić ?

Lokalizacje autoryzowanych serwisów znajdziesz tu: https://locate.apple.com/pl/pl/ . - w tej chwili już są w prawie każdym mieście wojewódzkim.

Po wymianie słuchawek warto zachować kartę naprawy jako dokument, który może się przydać w przypadku konieczności reklamacji ich po upływie pierwotnego okresu gwarancji telefonu.


  • NewIphone lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 NewIphone

NewIphone
  • 32 postów

Napisano 30 lipca 2016 - 22:04

Lokalizacje autoryzowanych serwisów znajdziesz tu: https://locate.apple.com/pl/pl/ . - w tej chwili już są w prawie każdym mieście wojewódzkim.

Po wymianie słuchawek warto zachować kartę naprawy jako dokument, który może się przydać w przypadku konieczności reklamacji ich po upływie pierwotnego okresu gwarancji telefonu.

Czyli po wymianie sprzętu okres gwarancji się 'resetuje' ?



#9 MC_

MC_
  • 6 941 postów

Napisano 30 lipca 2016 - 22:09

Jesli jest z polskiej dystrybucji to tak.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#10 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 10:33

Dla mnie to głupi przepis. Szkoda.

#11 MC_

MC_
  • 6 941 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 12:01

Sensowny i logiczny. Ustawa reguluje sprzedaz dokonana w Polsce.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#12 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 21:07

No chyba że, ale ci co kupują iPhone'y np. podczas premiery w Apple Store a potem muszą go wymienić w Polsce i dostają tylko 3 miesiące gwarancji…

#13 MC_

MC_
  • 6 941 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 21:09

Zgadza sie, ale prawem wlasciwym jest prawo miejsca zakupu. Wiec przeciez nasz kc nie moze tam obowiazywac.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#14 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 23:12

No chyba że, ale ci co kupują iPhone'y np. podczas premiery w Apple Store a potem muszą go wymienić w Polsce i dostają tylko 3 miesiące gwarancji…

Możesz kupić w UK i mieć 5 lat ... rękojmi.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#15 NewIphone

NewIphone
  • 32 postów

Napisano 07 września 2016 - 22:18

Okej, słuchawki już mam nowe, sprawne, dzieki za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli zareklamuje telefon to gwarancja się przedłuża o kolejny rok czy nie ?



#16 jointpocket

jointpocket
  • 179 postów

Napisano 08 września 2016 - 10:40

Jeśli jest z polskiej dystrybucji masz od nowa 12 miesięcy gwarancji.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych