Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6 Plus - samoczynne resetowanie, błędy baterii.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 djlohas

djlohas
  • 7 postów

Napisano 21 lipca 2016 - 19:05

Witam, jestem tu nowym użytkownikiem od jakiegoś czasu zmagam się z pewnym problemem z moim iphone 6 Plus. 

 

 

Kupiłem Go po okazyjnej cenie - miesięczny telefon na gwarancji Apple. 

 

Problem polega na tym, że "niby" od nowości bateria nie pokazuje faktycznego stanu. Przykład : wskaźnik pokazuje 80% przez długi czas i nie spada - po ręcznym  zresetowaniu urządzenia pokazuje 30%. zwyczajnie ten wskaźnik nie spada. 

 

druga sprawa to to, że telefon sam potrafi się resetować. Czasem juz po chwili od włączenia - a czasem chwilę później. W momencie resetu na ekranie pojawia się widok jakby przedzielonego dwoma kolorami na pół ekranu lub zwyczajnie szarawy ekran. Trwa to okolo sekundy, dwóch i następuje reset. 

 

Nie wiem, czy ma to jakiekolwiek powiązanie z tym wskaźnikiem baterii - ale mniemam, że jako tako może to mieć związek. 

 

Odesłałem tel na gwarancje, co się okazało w telefonie była nieautoryzowana ingerencja, a sama bateria przyklejona jest na taśmę dwustronną. Czy to może mieć wpływ na te resety ? 

 

Robiłem, nowe, czyste oprogramowanie poprzez ODTWORZENIE iPhone z pliku w iTunes ale nic nie pomogło. 

Jedyną pewnością jaką mam to fakt, że telefon nie był zalany - oraz fakt że bateria była wyjmowana bo brakuje oryginalnych zaczepów no i jest przyklejona na taśmę. (być może była wymieniana - nie mam pewności)

 

Proszę o pomoc, jesli ktoś spotkał się z takowym problem. Mam nadzieje, że jasno opisałem swój problem! :) 



#2 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 21 lipca 2016 - 19:14

Takie to juz sa te telefony w okazyjnych cenach, na taki zlom nie ma okazyjnej ceny bo nawet jesli zaplacisz 100 zl to wywalisz 100 zl w bloto. Ktos sprzedal ci trupa oczywiscie w okazyjnej cenie :)

#3 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 21 lipca 2016 - 19:23

No i telefon na gwarancji nie jest.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#4 djlohas

djlohas
  • 7 postów

Napisano 21 lipca 2016 - 19:55

Hm, post raczej nie dotyczył tego czy to złom czy nie złom.

Kupując byłem przygotowany na taka ewentualność. Liczę sie z kosztem naprawy.

Trupem nie jest bo działa i funkcjonuje normalnie. Czasami bez reseta wytrzymuje dłuższy czas. Nawet kilka godzin, wiec do trupów nie należy.

Raczej chciałem aby ktoś pomógł odnaleźć zródło problemu.

#5 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 21 lipca 2016 - 20:11

Telefon ktory co kilka godzin sie resetuje jest dla ciebie ok ? Problemem jest uszkodzona bateria lub plyta glowna

#6 djlohas

djlohas
  • 7 postów

Napisano 21 lipca 2016 - 20:34

Ja nie powiedziałem ze jest ok. Ale nie jest trupem. Nie wiem czy mylimy pojęcia czy po prostu ich nie rozumiemy.

Gdyby płyta główna była uszkodzona to czy telefon pomiędzy resetami działał by poprawnie ?

#7 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 21 lipca 2016 - 23:45

Oddaj do serwisu jakiegoś, niech przeprowadzą diagnostykę.

#8 djlohas

djlohas
  • 7 postów

Napisano 22 lipca 2016 - 06:07

Zastanawiam się nad wysłaniem jeszcze raz do iSpot wlasnienpod względem diagnostyki. Koszt to 99 zł wiec spoko.

Ewentualnie czy zwykły serwis GSM tez zrobi mi taka diagnostykę ??

#9 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 22 lipca 2016 - 07:04

Dobry serwis specjalizujacy sie w iP tak.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#10 djlohas

djlohas
  • 7 postów

Napisano 28 lipca 2016 - 20:35

witam ponownie. 

 

mam aktualizacje problemu, a więc telefon po wlaczeniu resetuje się kilka razy w przeciągu 30-60 minut i działa prawidłowo. jedynie procent baterii nie spada nadal. i tak od około 5 dni telefon nie zresetował się ani raz, a wskaźnik pokazuje cały czas 73 % naładowania. i jeszcze jedna rzecz - po podłączeniu do ładowarki wskaźnik pokazuje 69 % natomiast po rozłączeniu wraca do 73 %. jedyny plus to to, że dopóki sam go nie zresetuje sam też tego nie robi. co to może być? ogarnia ktoś ?



#11 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 28 lipca 2016 - 20:41

Tak, ogarnia. Otrzymałeś już odpowiedzi. S E R W I S
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#12 djlohas

djlohas
  • 7 postów

Napisano 28 lipca 2016 - 23:47

^ brawa za wyczerpującą odpowiedź -.-

#13 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 00:05

.

Jedyną pewnością jaką mam to fakt, że telefon nie był zalany - oraz fakt że bateria była wyjmowana bo brakuje oryginalnych zaczepów no i jest przyklejona na taśmę. (być może była wymieniana - nie mam pewności)

 

Proszę o pomoc, jesli ktoś spotkał się z takowym problem. Mam nadzieje, że jasno opisałem swój problem! :)

Pewne są tylko śmierć i podatki ...
Zastanów się chwilę w jakim celu ktoś w miesięcznym iPhone wymieniał chałupniczo baterię ?
Gdyby telefon (przed wymianą baterii) kwalifikował się do naprawy gwarancyjnej, to ewentualna wymiana baterii byłaby przeprowadzona przez autoryzowany serwis (a ten nie gubi części i nie klei baterii na taśmę dwustronną) w ramach gwarancji.

Utrata prawa do napraw gwarancyjnych w tym iPhone nastąpiła więc prawdopodobnie jeszcze PRZED wymianą baterii, np. wskutek zalania.
Jeżeli po takim incydencie telefon byłby sprawny - to nikt nie próbowałby wymieniać w nim baterii. Ktoś jednak podjął taką decyzję - czyli były problemy.
Wymiana baterii nie pomogła więc właściciel nie chcąc inwestować w naprawę płyty głównej sprzedał miesięcznego, na "gwarancji" iPhone - Tobie.
Stąd można więc przypuszczać, że to nie bateria jest jedynym problemem w tym telefonie.

^ brawa za wyczerpującą odpowiedź -.-

Oczekujesz pomocy jednocześnie ironicznie komentując uwagi zgłaszane przez innych forumowiczów - nie tędy droga.


Użytkownik bee3 edytował ten post 29 lipca 2016 - 00:06

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#14 djlohas

djlohas
  • 7 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 00:25

Mam pewność ze nie był zalany - potwierdził to iSpot do którego wysłałem telefon. Aczkolwiek nic więcej nie robili bo nie kwalifikuje się na gwarancje z wiadomych przyczyn. Pozdro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych