Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Facetime i imeesage nie działa na macbook pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monika Stróżyńska

Monika Stróżyńska
  • 16 postów

Napisano 10 lipca 2016 - 13:03

Cześć, 

proszę o pomoc, nie mam już sił na rozkminę tego co może być przyczyną nie działania na macbook pro:

 facetime i imessage. Problem jest z zalogowaniem się do tych aplikacji ( nie jest to raczej wina telefonu, ponieważ z tabletem działają ok. ) Wyświetla mi komunikat "wystąpił błąd podczas uwierzytelniania lub kręci się kółko logowania i lub "Nie można zalogować. Sprawdź połączenie sieciowe i spróbuj wysłać plik ponownie" i nic... Ustawiłam nowy apple ID, ustawiałam datę i strefę czasową w obu urządzeniach. Wcześniej było wszystko ok.. problem pojawił się po czystej instalacji systemu na dysk z app store. 



#2 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 10 lipca 2016 - 14:31

To na telefonie czy MacBooku? Bo się czytając zakręciłem.

Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#3 Monika Stróżyńska

Monika Stróżyńska
  • 16 postów

Napisano 10 lipca 2016 - 15:02

To na telefonie czy MacBooku? Bo się czytając zakręciłem.

na macbooku



#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lipca 2016 - 08:47

Sprawdź czy masz nr. seryjny. Akutalizacja EFI zawarta w pakiecie instalacyjnym potrafi go wykasować, a bez nr. seryjnego będziesz miała takie objawy


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 Monika Stróżyńska

Monika Stróżyńska
  • 16 postów

Napisano 12 lipca 2016 - 09:58

Sprawdź czy masz nr. seryjny. Akutalizacja EFI zawarta w pakiecie instalacyjnym potrafi go wykasować, a bez nr. seryjnego będziesz miała takie objawy

Tak, zgadza się nie ma numeru w Ten Mac. 

 

Nie mam go już od zeszłego roku i wiadomości działały normalnie. Można to naprawić?? Jest jakiś posób?



#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 12 lipca 2016 - 21:51

Trzeba uzupełnić oba numery. Kilka miesięcy temu ostrzegałem przed podnoszeniem EFI z poziomu aktualizacji. Musisz zgłosić się do serwisu. U nas nasi klienci mają to robione nieodpłatnie.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 Monika Stróżyńska

Monika Stróżyńska
  • 16 postów

Napisano 12 lipca 2016 - 22:55

Trzeba uzupełnić oba numery. Kilka miesięcy temu ostrzegałem przed podnoszeniem EFI z poziomu aktualizacji. Musisz zgłosić się do serwisu. U nas nasi klienci mają to robione nieodpłatnie.

Właśnie doszłam do tego wniosku. Dodam jeszcze ze nie mam okienka Ten Mac. 

Czy jesteście tez na poznańskim rynku ? Miło,  że taka rzecz robiona jest nie odpłatnie :) Nie wiem jak było by tutaj; na miejscu



#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lipca 2016 - 07:05

W Poznaniu masz np. Cortland. To autoryzowany serwis - zapytaj. Wszak kto pyta nie błądzi ;)


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych