Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6, nieważna karta SIM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kostner

kostner
  • 302 postów

Napisano 09 lipca 2016 - 00:57

Witam. Jestem na wakacjach i mam problem z kartą od zagranicznego operatora. Po umieszczeniu jej w telefonie dostaję komunikat o nieważnej karcie SIM oraz coś takiego:

"iPhone zawiera kartę SIM pochodzącą od operatora, którego zasady aktywacji przypisane obecnie przez serwer aktywacji traktują jako nieobsługiwanego. iPhone nie jest źródłem tego problemu. Zainstaluj kartę SIM dostarczoną przez obsługiwanego operatora lub poproś swojego operatora o pomoc (iPhone wymaga odblokowania). Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Apple."

Dodam, że karta z Orange normalnie łapie roaming, a karta zagranicznego operatora z innym telefonem działa bez problemów. Dodam też, że telefon wysyłałem osobiście do Cortlandu bo miałem problem z przednim aparatem i zdawało mi się że nie ma simlocka. Jakieś rady co teraz robić?

#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 09 lipca 2016 - 06:22

Zdjac blokade simlock.

#3 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 postów

Napisano 09 lipca 2016 - 09:34

Zdjac blokade simlock.


Niby jak ma to zrobić będąc na wakacjach za granicą?
Ale rada jak najbardziej aktualna.

#4 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 09 lipca 2016 - 10:27

Dzwonisz na 510100100 mówisz że chcesz zdjąć blokadę - oni ci do rachunku doliczają 77zł brutto a za 2-3h nie masz blokady.

 

Już bardziej precyzyjnie się nie da. 



#5 kostner

kostner
  • 302 postów

Napisano 09 lipca 2016 - 11:10

Problem w tym, że już raz blokadę mi ściągali i na poprzednich wakacjach problemu nie było, w październiku dostałem nowy telefon po wysłaniu go na gwarancję i teraz mam płacić znów bo sobie założyli simlock na nowy egzemplarz? Poza tym, zadzwoniłem do Orange, przyjęli zgłoszenie ale kazali mi raczej się skontaktować z Apple bo telefon był wymieniony w autoryzowanym serwisie i Orange go nie ma w systemie (w takim razie skąd simlock???).



#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 09 lipca 2016 - 11:22

Jeżeli wymieniałeś w serwisie a nie za pośrednictwem Orange, to faktycznie musisz się kontaktować z serwisem. Gdybyś robił to za pośrednictwem Orange, to by zdjęli bez słowa za darmo.
  • kostner lubi to
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 postów

Napisano 09 lipca 2016 - 15:51

Dzwonisz na 510100100 mówisz że chcesz zdjąć blokadę - oni ci do rachunku doliczają 77zł brutto a za 2-3h nie masz blokady.

Już bardziej precyzyjnie się nie da.


Zgoda, jeśli koszty tej rozmowy z BOK w roamingu + koszt simlocka + koszt sim lokalnego operatora nie przekroczą kosztu korzystania z roamingu. Trzeba policzyć co sie opłaca.

#8 kostner

kostner
  • 302 postów

Napisano 09 lipca 2016 - 16:44

Napisałem do Cortlandu, może do poniedziałku się odezwą. Jeśli faktycznie mam znów płacić za ściągnięcie simlocka to sobie odpuszczę. Orange nie ma żadnych konkretnych pakietów internetowych w roamingu dlatego kupiłem kartę lokalnego operatora (20€) i nawet nie myślałem o simlocku bo nie pomyślałbym że po wymianie telefonu znów będzie.

Z Orange odpisali że zdejmą jeśli przyniosę potwierdzenie wymiany w autoryzowanym serwisie.

Użytkownik kostner edytował ten post 09 lipca 2016 - 16:47





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych