W iPhone nie ma żadnego brandingu, za to T-mobile blokuje urządzenia, które nie są spłacane. Do momentu całkowitego spłacenia telefon jest ich własnością. Ja bym się w to nie pchała.
czy ktoś z Was kupował Iphone'a u operatora?
#51
Napisano 16 października 2019 - 15:55
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#52
Napisano 16 października 2019 - 15:56
W iPhone nie ma żadnego brandingu, za to T-mobile blokuje urządzenia, które nie są spłacane. Do momentu całkowitego spłacenia telefon jest ich własnością. Ja bym się w to nie pchała.
A jak jest faktura zakupu od t-mobile?
Own your way.....
#53
Napisano 16 października 2019 - 16:14
iPhone 15 Pro
#54
Napisano 16 października 2019 - 16:32
Brandingu iPhone nigdy nie ma, ale akurat t-mobile i plus blokują telefon, jeśli ktoś brał na raty z abonament i przestał spłacać.Panowie pytanie czy jak kupię telefon z drugiej ręki który docelowo był zakupiony w t-mobile ma jakieś ograniczenia? Branding itd?
Można usunąć moj komentarz, bo wcześniejszych odpowiedzi nie widziałem.
Użytkownik tomk925 edytował ten post 16 października 2019 - 16:33
#55
Napisano 16 października 2019 - 19:28
A jak jest faktura zakupu od t-mobile?
Domniemuję, że pytasz o fakturę „ na firmę”? Przy takim zakupie musisz zwrócić uwagę na formę zapłaty za ten telefon. Jeżeli opłacono go gotówką w kasie, to spoko.
Natomiast przy zakupach firmowych może wystąpić opcja z tzw. opóźnioną płatnością, to oznacza, ze w określonym terminie zapłata powinna nastąpić przelewem. W takiej sytuacji powinieneś poprosić o wydruk wyciągu bankowego, z którego będzie wynikało, że zakup został opłacony.
Powinieneś jeszcze mieć na uwadze i to, że rękojmia w Polsce „nie idzie za rzeczą” ( pierwotni sprzedawcy próbują wymigiwać się od odpowiedzialności ) i odpowiedzialnym z tytułu rękojmi będzie Twój sprzedawca „z drugiej ręki”, jeżeli jej nie ograniczy albo nie wyłączy. Pozostanie Ci Tylko gwarancja, jeżeli na takową się załapiesz.
#56
Napisano 16 października 2019 - 19:36
Domniemuję, że pytasz o fakturę „ na firmę”? Przy takim zakupie musisz zwrócić uwagę na formę zapłaty za ten telefon. Jeżeli opłacono go gotówką w kasie, to spoko.
Natomiast przy zakupach firmowych może wystąpić opcja z tzw. opóźnioną płatnością, to oznacza, ze w określonym terminie zapłata powinna nastąpić przelewem. W takiej sytuacji powinieneś poprosić o wydruk wyciągu bankowego, z którego będzie wynikało, że zakup został opłacony.
Powinieneś jeszcze mieć na uwadze i to, że rękojmia w Polsce „nie idzie za rzeczą” ( pierwotni sprzedawcy próbują wymigiwać się od odpowiedzialności ) i odpowiedzialnym z tytułu rękojmi będzie Twój sprzedawca „z drugiej ręki”, jeżeli jej nie ograniczy albo nie wyłączy. Pozostanie Ci Tylko gwarancja, jeżeli na takową się załapiesz.
A jeśli zakup rozłożony jest na raty tzn: abonament+rata za telefon miesięcznie wliczone w abonament?
Rozumiem że zwykła gwarancja obowiązuje w każdym store?
Own your way.....
#57
Napisano 16 października 2019 - 19:48
A jeśli zakup rozłożony jest na raty tzn: abonament+rata za telefon miesięcznie wliczone w abonament?
Rozumiem że zwykła gwarancja obowiązuje w każdym store?
To spotkasz się z sytuacją opisywaną przez innych użytkowników wyżej. Czyli, zakupisz wówczas telefon od osoby nieuprawnionej do sprzedaży, albowiem nie jest ona właścicielem tego telefonu. Nie wiem czy mówi Ci coś termin „nieumyślne paserstwo”?
Z gwarancją nie powinieneś mieć problemu, z mojego doświadczenia nie wynika żeby serwisy dochodziły tego, kto jest właścicielem reklamowanego telefonu.
#58
Napisano 16 października 2019 - 20:30
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#59
Napisano 16 października 2019 - 21:08
Alicjo, aż tak daleko bym nie szedł. Tutaj jedynie wada prawna wchodzi w grę.
‚Strachy na Lachy’ uważasz? No dobrze. Na gruncie cywilnym, oczywiście że wada prawna.
#60
Napisano 16 października 2019 - 23:43
Kolejny krok policja - sprawdzili w bazie - nie był kradziony i tyle zero dalszej gadki. Tak więc urządzenie z wadą ale nikt go nie chciał zabrać i dać na to papierku żeby skorzystać z POK. Na szczęście po chwili było więcej takich przypadków sprawa się nagłośniła i sprzedawca sam z siebie przyjął zwrot - z początku nie poczuwał się do winy.
Nie wiem jak tam w tmobile jest ale pewnie podobnie jednak w życiu nie kupie takiego urządzenia bo po prostu szkoda nerwów później.
Użytkownik nie_lubie_jablek edytował ten post 16 października 2019 - 23:44
#61
Napisano 17 października 2019 - 01:22
...
Z tymi sprawami karnymi to przesada. Znajomy kupił Samsunga S6 czy S7 zanim jeszcze zanim plus zaczął blokować urządzenia (jakoś w styczniu a pierwsze blokady były od marca)
...
Piszesz o 2017 roku, wówczas dla wszystkich taki telefon był „gorącym kartoflem”. Ale nabycie rzeczy przywłaszczonej było pojęciem znanym.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych