Witam. Szukałem w google itd. ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Otóż problem polega na tym, że od jakiś dwóch tygodni co jakąś chwilę wyskakuje mi okienko "Ten kabel lub akcesorium nie ma certyfikatu i może zawodzić podczas pracy z tym iPhonem". Ciekawe, ponieważ do telefonu nie mam podłączonego żadnego akcesorium więc skąd ten komunikat? Wykonałem pełny reset systemu, aktywacja jako nowy iphone, przeczyściłem otwór lightning i gniazdo słuchawki. Niestety nie wiele to pomogło. Proszę o info z jakimś rozwiązaniem tego problem.
Dziękuję
image.jpeg 57,79 KB
0 Ilość pobrań
Ciągły komunikat "Ten kabel lub akcesorium...." Problem z iPhonem 6.
Rozpoczęty przez
gildorian
, 02 lip 2016 20:01
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 lipca 2016 - 20:01
#2
Napisano 01 sierpnia 2016 - 04:53
Polecam zakupić nowy kabel.
Serwis Apple iPhone Łódź http://www.iservice24.pl
Zapraszam na fanpage: www.facebook.com/iservice24
+48 604 358 943
#3
Napisano 03 sierpnia 2016 - 23:59
Polecam zakupić nowy kabel.
Zakupienie nawet 10 nowych kabli nie wyeliminuje ostrzeżenia wyskakującego nawet gdy nic nie jest podłączone.
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych