Witam. Szukałem w google itd. ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Otóż problem polega na tym, że od jakiś dwóch tygodni co jakąś chwilę wyskakuje mi okienko "Ten kabel lub akcesorium nie ma certyfikatu i może zawodzić podczas pracy z tym iPhonem". Ciekawe, ponieważ do telefonu nie mam podłączonego żadnego akcesorium więc skąd ten komunikat? Wykonałem pełny reset systemu, aktywacja jako nowy iphone, przeczyściłem otwór lightning i gniazdo słuchawki. Niestety nie wiele to pomogło. Proszę o info z jakimś rozwiązaniem tego problem.
Dziękuję
image.jpeg 57.79KB
0 downloads
Ciągły komunikat "Ten kabel lub akcesorium...." Problem z iPhonem 6.
Started by
gildorian
, 02 Jul 2016 20:01
2 replies to this topic
#1
Posted 02 July 2016 - 20:01
#2
Posted 01 August 2016 - 04:53
Polecam zakupić nowy kabel.
Serwis Apple iPhone Łódź http://www.iservice24.pl
Zapraszam na fanpage: www.facebook.com/iservice24
+48 604 358 943
#3
Posted 03 August 2016 - 23:59
Polecam zakupić nowy kabel.
Zakupienie nawet 10 nowych kabli nie wyeliminuje ostrzeżenia wyskakującego nawet gdy nic nie jest podłączone.
Pomogłem ? - Lubię to
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users