Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ikona zglasniania nie znika iphone5s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 daano81

daano81
  • 21 postów

Napisano 23 czerwca 2016 - 07:32

Witam serdecznie
Mam mały ale uciążliwy problem ze swoim iphonem 5s na który niestety nigdzie nie mogę znaleźć odp. Otóż samoczynnie zglasnia mi sie telefon do maximum i cały czas na ekranie jest ikona informująca o zglasnianiu tak jakby zablokowały sie klawisze volume. Robiłem przywracanie ustawień fabrycznych, wygrywałem na nowo soft nawet dostatnio rozkrecilem iPhone i całkowicie odłączyłem taśmę od zglasniania gdyż bo myślałem ze może uszkodzona jest taśma i cały czas mam to samo. Jakieś pomysły bo mi sie wyczerpały a w serwisach w Hiszpania za takie coś sie nie zabierają wogole wiec pozostaje mi samemu działać. Dziękuje z góry za pomoc
Pozdrawiam
Załączony plik  image.png   704,21 KB   0 Ilość pobrań

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 czerwca 2016 - 09:38

Jeśli odpiąłeś taśmę i nadal telefon tak reaguje to problem jest na płycie głównej. Trzeba sprawdzić ze schematem całą linię od tego przycisku, wszystkie elementy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 daano81

daano81
  • 21 postów

Napisano 26 czerwca 2016 - 10:50

Nie bardzo rozumiem jak mam sprawdzić ze schematem całą linie od tego przycisku?

#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 czerwca 2016 - 12:58

Dlatego właśnie powinieneś to oddać do serwisu osobie, które będzie bardzo rozumieć co sprawdzić.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 daano81

daano81
  • 21 postów

Napisano 28 czerwca 2016 - 17:51

Dlatego właśnie wspomniałem wyżej ze mieszkam w hiszpanii i tu nikt w serwisie nie chce się tego podjąć. Juz samodzielnie wymieniałem ekrany, kamerki wiec juz sam sobie dawałem rade właśnie przez olewackie podejście hiszpańskich serwisów do tematu sobie sam naprawialem telefony jedynie z tym problemem nie umiem sobie poradzic

#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 czerwca 2016 - 08:12

To kupujesz schemat, narzędzia, multimetr, przewody, lutownicę z grotem i drugą hot air do tego kilka innych gratów. Znajdujesz na schemacie linię od tych przycisków i szukasz na płycie usterki porównując wszystkie elementy ze schematem. Jak znajdziesz uszkodzony lub brakujący element, to wylutowujesz go z drugiej płyty głównej - dawcy, lutujesz do swojej i volia! telefon naprawiony :)


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych