Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 a potrzebne poprawne ustawienie mms w Virgin Mobile


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 as007

as007
  • 121 postów

Napisano 16 czerwca 2016 - 18:51

Dostałem ostatnio iP 5 i włożyłem tam kartę Virgin Mobile. Niestety, mmsy nie chcą w żaden sposób działać, dane komórkowe oczywiście są włączone. Co ciekawe jestem w stanie odbierać mmsy, ale wysyłać już nie. Dzwoniłem na infolinię do Virgin, podali mi dane dostępowe, ale one nie działają. Czy ktoś z forumowiczów byłby uprzejmy podać mi dane apn jakie ma w swoim iPhonie w tej sieci? :)



#2 robroyy

robroyy
  • 411 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 czerwca 2016 - 18:57

http://sosen-blog.pl...-virgin-mobile/


<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs  :D


#3 g

g
  • 56 postów

Napisano 16 czerwca 2016 - 20:23

Ja mam tak:

APN: mms

Użytkownik: <puste>
Hasło: <puste>

MMSC: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc

Proxy MMS: <puste>

Maks. wielkość MMS 307200

URL profilu UA dla MMS: <puste>

 

I jest OK - wysyła i odbiera. Upewnij się też, czy w Ustawienia -> Wiadomości masz zaznaczone "Wiadomości MMS".

Uprzedzając pytania - tak, przeczytałem wątek. Wiem, że chodzi o Virgin Mobile, a podaje MMSC dla Play, jednak Virgin działa na infrastrukturze i systemie billingowym Play, stąd takie MMSC, jest dobre.


Użytkownik g edytował ten post 16 czerwca 2016 - 20:25


#4 as007

as007
  • 121 postów

Napisano 16 czerwca 2016 - 21:05

Ok, dziękuję za info. Już wszystko gra :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych