Dostałem ostatnio iP 5 i włożyłem tam kartę Virgin Mobile. Niestety, mmsy nie chcą w żaden sposób działać, dane komórkowe oczywiście są włączone. Co ciekawe jestem w stanie odbierać mmsy, ale wysyłać już nie. Dzwoniłem na infolinię do Virgin, podali mi dane dostępowe, ale one nie działają. Czy ktoś z forumowiczów byłby uprzejmy podać mi dane apn jakie ma w swoim iPhonie w tej sieci?

iPhone 5 a potrzebne poprawne ustawienie mms w Virgin Mobile
#1
Posted 16 June 2016 - 18:51
#2
Posted 16 June 2016 - 18:57
<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs
#3
Posted 16 June 2016 - 20:23
Ja mam tak:
APN: mms
Użytkownik: <puste>
Hasło: <puste>
MMSC: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
Proxy MMS: <puste>
Maks. wielkość MMS 307200
URL profilu UA dla MMS: <puste>
I jest OK - wysyła i odbiera. Upewnij się też, czy w Ustawienia -> Wiadomości masz zaznaczone "Wiadomości MMS".
Uprzedzając pytania - tak, przeczytałem wątek. Wiem, że chodzi o Virgin Mobile, a podaje MMSC dla Play, jednak Virgin działa na infrastrukturze i systemie billingowym Play, stąd takie MMSC, jest dobre.
Edited by g, 16 June 2016 - 20:25.
#4
Posted 16 June 2016 - 21:05
Ok, dziękuję za info. Już wszystko gra
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users